Fotofashion Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hondholdt, høy iso da det var naturligvis ikke noe særlig lys der inne. Stativ, stativ stativ jeg vet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var stilig, litt annerledes. Ser ikke så mange sånne bilder. Men ja, støyen er forstyrrende. Ville prøvd å gjøre noe med den, eller tatt med stativ neste gang. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Det var stilig, litt annerledes. Ser ikke så mange sånne bilder. Men ja, støyen er forstyrrende. Ville prøvd å gjøre noe med den, eller tatt med stativ neste gang. 8811614[/snapback] støyen er i grunnen litt fin egentlig derfor har jeg tonet ned fargene. Men ja.. stativ neste gang.. så jeg slipper så høy iso. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg ble litt fascinert av dette bildet. Det er en eller annen abstrakt kvalitet med det som jeg ikke får fatt på. Når det gjelder støyen synes jeg faktisk ikke at den gjorde bildet v verre, snarere tvert i mot. Det gir det et visst organisk preg, som kler dette motivet veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei nei nei..Høy iso er tingen på slike motiv... Veldig flott. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Flott bilde, liker dybden, også fine smådetaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå