Gå til innhold

Ny ide: Undead mount ved død.

Anbefalte innlegg

Når du dør.. er det mange som ergrer seg over den lange turen til liket.

Det burde vært slik at en har en mount som venter på en når en dør, så en kan ri til liket istedet for å ta den lange vandringen som tar evigheter.

Denne mounten er kun tilgjengelig når en dør, å forsvinner når en rezzer.

ps: Denne mounten er ikke tilgjengelig fra start, men er tilgjengelig gjennom en rekke quests fra lvl 40.

Om noen har sett den siste sekvensen i Fantasia vet dere ca hva jeg tenker på.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på det smeagoldfish sier; hvis det skal være såpass enkelt å komme seg tilbake til liket igjen når man dør, hvorfor ikke bare instant-resse? WoW har allerede alt for liten straff for å dø i mine øyne, så man får da minst tåle å måtte gå tilbake til liket. Du har jo attpåtil høyere fart i ghostform.

Lenke til kommentar
Slenger meg på det smeagoldfish sier; hvis det skal være såpass enkelt å komme seg tilbake til liket igjen når man dør, hvorfor ikke bare instant-resse? WoW har allerede alt for liten straff for å dø i mine øyne, så man får da minst tåle å måtte gå tilbake til liket. Du har jo attpåtil høyere fart i ghostform.

8811465[/snapback]

Enig i det. Om man har spilt omtrent et hvert annet MMO vil man se at det er mye høyere pris å betale for å dø. Mange spill du mister både experience og gold.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke prøve å dø mindre ? ;) tviler på at Blizzard legger inn en mount når man dør bare fordi noen er for late til å løpe tilbake.

Tenkte du kanskje ikke på hvordan Nightelfs skal kunne benytte seg av denne i Wisp form ? ;)

Uansett , insta ress hos Spirit Healer er i mitt tilfelle aller siste utvei.. durability loss og death koster altfor mange penger hvis man skal bruke dette mye.

Lenke til kommentar

8811465[/snapback]

Enig i det. Om man har spilt omtrent et hvert annet MMO vil man se at det er mye høyere pris å betale for å dø. Mange spill du mister både experience og gold.

8811513[/snapback]

Spilte selv Runescape for mange år siden. Der mistet du alt du hadde utenom de 3 mest verdifulle tingen når du døde! Ganske gøy når du nettopp hadde brukt flere hunder gull på ny hjelm e.l.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha redusert repaircost! plxplxplx koster 40g for meg å reparere når alt er rødt... Er helt latterlig at bosser som maulgar, gruul, og maggie bare gir 30g delt på hele raidet :p

8811555[/snapback]

Repaircosts er no dritt for oss tanker i plate iallefall.

Dyrt som faen å dø hele tiden, og i tillegg er jo Protection helt ræva å grinde mer penger med.. :(

Lenke til kommentar

som flere andre har påpekt er jo litt av poenget det at du skal straffes når du dør. Derfor den lange tiden det tar å gå til liket ditt. Hvis man kunne instantresset og durability hadde blit fjernet haddde det ikke vært nødvendig å være noe forsiktig, og ting som bosser hadde blitt mye lettere siden man kunne ha prøvd om og om igjen siden man ikke hade tapt penger og tid ved å tape.

Hvis noe med døden på WoW skulle ha blitt forandret burde heller vært i den andre retningen, altså forverre straffen.

Lenke til kommentar
Night Elf har allerede speed increase når de dør. Det ville vært rart hvis Blizzard hadde gitt alle det. Tenk om alle hadde hatt Will of the Forsaken eller Diplomacy!

8811642[/snapback]

Takker ikke nei :thumbup:

8811697[/snapback]

Litt gøy da. Undeads får ability som gjør det lettere for dem å drepe night elves og night elves får ability som skal gjøre det bittelitt mindre irriterende å dø... tilfeldighet? :hmm:

:tease:

Lenke til kommentar
Jeg synes derimot det skulle vært mulig å "svømme" i luften som død i outland, så slipper man dyre spirit ress'er når du er idiot og trykker på dismount langt oppe i himmelen men alikevel ikke faller hele veien ned -.- *erfaring*

8816756[/snapback]

Eller bare unngå å trykk på dismount :hmm:

Snart kommer vel 2-3 ekstra "Are you want to buy this wool for 50g" beskjeder på AH for å beskytte folk som ikke leser hva de kjøper de første gangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...