Gå til innhold

Sende gratis SMS i Vista sidepanel

Anbefalte innlegg

Sjekka ut miniprogrammer for sidepanel i Vista og då kom eg over denne her "GratisSMS" (Lar deg sende så mange gratis SMS meldinger du vil, rett fra Vista sidepanelet) og det virke no so ein bra funksjon.

Du må register ein konto på www.ung1881.no og der virker eg litt usikker etter som dei spør etter personnummeret, moblirnr er greit nok.

Noke som er medlem her eller har noke formeiningar om det

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ung1881.no

Opplysningen 1881 sin ungdomsportal, Ung1881.no, ble lansert i april 2006. Portalen eies av Opplysningen AS, og er organisert under Opplysningen Online AS. Ungdomsredaksjonen holder i dag til i Opplysningen AS sitt hovedkontor på Majorstuen i Oslo.

Hovedmålgruppen til Ung1881.no er 16 til 29 år."

Hvis dette er svindel så må det snart være noe med den beste gjennomføringen jeg har sett i Norge :)

Tror nok du kan ta det helt med ro, og bruke det av hjertens lyst :)

EDIT: grunnen til at de spør etter personnr. OG tlf nr, er for å kunne sjekke at det er personen de har registrert på telefonnummeret som melder seg inn.

Så hvis du som mange andre ungdommer har en tlf som er registrert på din far eller mor, vil du sannsynligvis ikke få registrert deg med ditt personnr.(her er jeg ute å tror)

Endret av b21a
Lenke til kommentar
"Ung1881.no

Opplysningen 1881 sin ungdomsportal, Ung1881.no, ble lansert i april 2006. Portalen eies av Opplysningen AS, og er organisert under Opplysningen Online AS. Ungdomsredaksjonen holder i dag til i Opplysningen AS sitt hovedkontor på Majorstuen i Oslo.

Hovedmålgruppen til Ung1881.no er 16 til 29 år."

Hvis dette er svindel så må det snart være noe med den beste gjennomføringen jeg har sett i Norge :)

Tror nok du kan ta det helt med ro, og bruke det av hjertens lyst :)

8811205[/snapback]

Takk det var det eg trengde og vite :thumbup:

Lenke til kommentar
EDIT: grunnen til at de spør etter personnr. OG tlf nr, er for å kunne sjekke at det er personen de har registrert på telefonnummeret som melder seg inn.

Etter sånn som jeg har sjønt reglene for registering av nr i Norge så kan man ikke registere mobilnr på personer under 18år.

Så hvorfor er aldersgruppen fra 16 tatt med?

eller er jeg på bærtur nå?

går det an å få dette til å fungere på annet enn vista sidebar?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Har eit problem med registreinga :( Får opp "Telefonnummeret kan ikke registreres" og så søke eg etter navnet mitt i telefonkatalogen (1881) og då fekk eg opp det gamle telefonnr mitt (har ikkje brukt det på 2 år minst) men det ny mitt ligger der og.

Gamle telefonr hadde eg med telenor (trude det var sletta) men er det berre og ringe til dei og be dei fjerne det eller slette det ?

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...