Gjest Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=mr73ngrlgjo Jeg lagde musikken og filmen, hva synes dere? Det ble av en eller annen grunn omvendte farger i starten et sted. Snart kommer jeg med stor samletråd med samlinger som jeg har glemt å lage. Aalton edit: Ementittel fixed. mr73ngrlgjo Endret 8. juni 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var lite underholdende... "Alteration"="Alteracion"? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Veit du at du kan poste filmen med å bruke youtube tagene sånn: [youtube]mr73ngrlgjo[/youtube] Eller kan du sjå her. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tøff film. Gleder meg til neste Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Flyttes til Videokritikk der den hører hjemme. Emnetittel er også fikset på av meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Veit du at du kan poste filmen med å bruke youtube tagene sånn: [youtube]mr73ngrlgjo[/youtube] Eller kan du sjå her. 8815926[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Morsom film litt stressende musikk da, men.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 takk alle, kan dere kommentere på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå