snorreh Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vanvittig kult kort! Jeg likte dette mye bedre enn Mini-ITX versjonen, KI690-AM2. Dette er en positiv utvikling, så jeg håper vi får se mye mer av dette fremover. Eneste problemet jeg kan se er at det foreløpig ikke er noen som forhandler Albatron i Norge (?). Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hmm gi meg et kort som er så lite at det kan kjøles med 1 stk 120 mm vifte (altså det finnes, men et til en billig penge og uten "fastlimt" cpu! ) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hmm gi meg et kort som er så lite at det kan kjøles med 1 stk 120 mm vifte (altså det finnes, men et til en billig penge og uten "fastlimt" cpu! )8829171[/snapback] DTX-Kortet i artikkelen kan da kjøles på den måten. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette er mini-itx, men har HDMI, og støtter AM2/AM2+. Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som et bra kort, men jeg tolker det ikke slik at kortet pr definisjon har socket AM2+. På Fudzilla står det bare at kortet støtter AM2/AM2+-prosessorer, og det gjelder jo også for alle vanlige AM2-kort. Men det er jo kjekt med integrert HDMI. Synes forøvrig det var et smart trekk av AMD å implementere støtte for to SO-DIMMs i kontrolleren til vanlige AM2-prosessorer. For denne formfaktoren ser man jo at vanlig DDR2 blir i største laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå