morten89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er på jakt etter ny mobil. Ettersom jeg ikke har peiling på mobilmarkedet, spør jeg her på forumet. Jeg vil ha en mobil som: -Billig -kan sende sms og ringe med -ikke blir ødelagt på 123.. litt robust kanskje.. -En mobil som ikke blir for stor til å ha i lommen Jeg har nå en sony ericcson t610. Den har jeg hatt i 2 år nå, og det har vært utrolig mye trøbbel med den. Før den mobilen hadde jeg den "populære" nokia 3310. Den virket utrolig bra, helt til den falt i vannet. Jeg har ingen formeninger om hva slags merke på mobilen som er bra/dårlig. Derfor har jeg heller ikke noe spesifikt ønske om hva slags merke jeg vil ha, utenom dårlige erfaringer med sony ericcson, og gode erfaringer med nokia.. Er på jakt etter den mest enkle mobil man kan finne, uten kamera og alt det stæsjet som vanligvis følger med til mobiler i dag.. Jeg bruker vell rundt 100-150kr i mnd. Så er litt usikker på hva som er best av kontantkort el. diverse abbonementer. Selv har jeg alltid brukt telenor kontantkort, men etter alle nye abbon. som har kommet de siste år er jeg veldig usikker på hva som passer mitt behov best.. noen tips? Er det mulig å behole sitt gamle mobilnr? Det hadde vært veldig greit... Kom opp med gode mobil-dealer, kupp.. Glad for alle seriøse svar Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nokia 5101 er vel en mobiltelefon som er skapt for litt barske forhold. Holder litt i dårlig vær, og utendørs arbeid. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Med så lite bruk som du har ville jeg nok satset på det gratis abb som http://www.onecall.no/ har 120 gratis ringeminutter i mnd, 90 gratis tekstmeldinger og ingen månedsavgift. kjøp så en billig telefon uten subsidiering som du finner her på prisguiden eller ved å se igjennom testsidene til amobil. Har desverre ingen konkrete tips på telefon, men det er jo testet en haug med billig telefoner her så du finner sikkert en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå