Gå til innhold

hvilket skjermkort til 1500-2000,- ?

jea

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva innom i går, men eg så ikke noen GF4 ti4600 til 1995. Eneste som eg så til 1995 var GF 3 ti500?

Så det i annonsen som lå på dørmatta da jeg kom hjem igår... Er ikke sikkert de har kortet inne i alle butikkene, men de garanterer vel i noen få dager når de annonserer, gjør de ikke?

Andy

Lenke til kommentar
radeon 9500 pro.

Samme eller bedre ytelse enn gf4 ti4600 og billigere.

Støtte for dx9

Nåja det er sant at det har støtte for dx9, men hva er vitsen med det når det ikke er støtte i spillene enda. Det er da ikke så mye raskere, den testen eg leste var det ikke mye som skilte dem? Og driver problemene er de kvitt dem mon tro? Leste i et forum i går at det var mangen som klagde på akkuratt det, så de burde bruke mye mere ressuser på å lage bedre drivere.

Lenke til kommentar
radeon 9500 pro.

Samme eller bedre ytelse enn gf4 ti4600 og billigere.

Støtte for dx9

Er vel ikke helt sant det der da... Dersom man skrur på alle de "værste" greiene for å få best mulig kvalitet så er 9500PRO kortet bedre, men med normal settings er ti4600 kortet raskere... Se følgende link:

http://www6.tomshardware.com/graphic/20021...1202/index.html

Jeg har selv vurdert 9500PRO kortet meget seriøst, men det er jo enda ikke tilgjengelig i butikkene da :cry: Begynner selv å bli lei av å vente så derfor blir det nok Ti4600...

Andy

Lenke til kommentar
Hehehe.....GF3TI 500 til 1995 på Elkjøp er råbillig det i forhold til min lokale Elkjøp forhandler.......3995,- og det har til alt overmål 2 stk utstilt. Hva sier dere til det da.

Ja det har de hatt i stavanger og får jul? Spurte om det var rett pris, Ja tror nå det? fikk eg til svar. Eg ba dem å gå til komplett å skjekke prisene der :roll:

Lenke til kommentar

Hva innom i går, men eg så ikke noen GF4 ti4600 til 1995. Eneste som eg så til 1995 var GF 3 ti500?

Så det i annonsen som lå på dørmatta da jeg kom hjem igår... Er ikke sikkert de har kortet inne i alle butikkene, men de garanterer vel i noen få dager når de annonserer, gjør de ikke?

Andy

Ser ut som mange har sett innlegget mitt, det er gøy :) : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=77923

Men kjøp den imorgen! Det er siste dagen de garanterer at de har den inne. Etter imorgen kan de ikke love at de har den inne.

Jeg kan dette, en i familien jobber der!

Lenke til kommentar

Andy

Ser ut som mange har sett innlegget mitt, det er gøy :) : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=77923

Men kjøp den imorgen! Det er siste dagen de garanterer at de har den inne. Etter imorgen kan de ikke love at de har den inne.

Jeg kan dette, en i familien jobber der!

Phø nytter ikke å kjøpe noe når de ikke har det i butikken, elkjøp lærer aldri de gjør den samme feilen vær gang. Mye bra tilbud og så har de varen ikke i butikken :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har selv et radeon 9700 og har ikke hatt et eneste problem med de nye driverene. Men de som har revisjon 1 og2 kortene skal vistnok ha trøbbel når kortet kombineres med diverse annet hardware,f.eks kt400 chipset. Men jeg tror ikke de selger annet enn revisjon 3 nå.

Det "gamle" gf4 ti 4600 kortet mitt hadde mye mer trøbbel med driverene enn radeon kortet. Snakker da om driverene detonator 40.xx

Gå for radeon.

Lenke til kommentar
Jeg har selv et radeon 9700 og har ikke hatt et eneste problem med de nye driverene. Men de som har revisjon 1 og2 kortene skal vistnok ha trøbbel når kortet kombineres med diverse annet hardware,f.eks kt400 chipset. Men jeg tror ikke de selger annet enn revisjon 3 nå.

Det "gamle" gf4 ti 4600 kortet mitt hadde mye mer trøbbel med driverene enn radeon kortet. Snakker da om driverene detonator 40.xx

Gå for radeon.

Han sa pris 1500-2000kr ikke et kort til 3500kr? Har alldri opplevd driver problemer eg fra nvidia. Og hva mener du med problemer?

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe dette kortet fra komplett da:

Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB DDR

til 1980kr

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=30098&t=278&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=1&s=pl

4800 er ikke en 4600, men en agp8X variant av 4200 eller 4400, ergo 4600 er bedre!

hmm... På komplett står jo det f.eks Gainward GeForce4 Ti4200-8X på ti4200... Kva mener du Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB er da? ti4400/4600?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...