Chrisss Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hallo har en Fcs pc med media center men, når jeg skal legge inn windows så finner ikke windows drivere til diskene = ( Så jeg luere på om jeg skal lage en iso fil brenne den selv med sata drivere vist dere skjønner ? Men noen som veit hvor jeg skal legge dissa sata drivere ? Hvor i mappa liksom ? Åssen program skal jeg bruke sånn ? Trenger virkelig litt hjelp =P Ja jeg har lisens på media center Endret 8. juni 2007 av Chrisss Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hallo har en Fcs pc med media center men, når jeg skal legge inn windows så finner ikke windows drivere til diskene = ( Så jeg luere på om jeg skal lage en iso fil brenne den selv med sata drivere vist dere skjønner ? Men noen som veit hvor jeg skal legge dissa sata drivere ? Hvor i mappa liksom ? Åssen program skal jeg bruke sånn ? Trenger virkelig litt hjelp =P Ja jeg har lisens på media center 8810863[/snapback] Ingen som skjønner hva jeg mener ? = ( Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det kan hjelpe hvis du går inn i bios og velger fra sata mode til compatible mode. Tror den skal finne diskene da.. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Det kan hjelpe hvis du går inn i bios og velger fra sata mode til compatible mode.Tror den skal finne diskene da.. 8812156[/snapback] veit men det er ikke sånn i biosen min da :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå