levlex Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 IPhone vil gjøre det samme for smarttelefonsalget som iPod gjorde for mp3-spillersalget, spår ARM. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 [..]..og at salget da vil ende på hele 200 millioner enheter ved årets slutt.Err - det var vel et litt vel optimistisk anslag. De tallene jeg har sett ellers rundt på nettet peker mot 2 og 4 millioner enheter ut 2007, med et håp om ytterligere 15-20 ut 2009. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 flott, kan jeg se fram til å måtte rense mobilene til folk for virus og spyware når dem kommer innom? som om jeg ikke gjør det nok med pcer når jeg besøker folk... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 IPhone vil gjøre det samme for smarttelefonsalget som iPod gjorde for mp3-spillersalget, spår ARM. 8810696[/snapback] Ja, det er forståelig. Dem som kjøper en iPhone i håp om at det er en smartphone, vil bli skuffet ser det ut som... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 At iphone vil få fart i salgstallene til smartmobiler er en patetisk uttalelse... Iphone kommer til å slite, batteriet er bare en av problemene. Men kommer sikkert til å oppleve ok salgstall i US. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er redd denne blir populær. Apple er flinke til å selge gråstein som gull. Ipod har aldri vert i nærheten av andre mp3 spillere teknisk og prismessig, men fy flate som den selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg