( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Det er denne sangen som kun består av pianospilling som jeg over lang tid har ønsket å vite navnet på. Har hørt den litt her og der, themes, reklame, o.l. Humpet tilfeldigvis over DENNE videoen på youtube som innholder følgende sang helt i slutten som jeg så inderlig lengter etter å kunne skaffe, noe som ikke hadde vært noe problem bare jeg visste navnet på den. Noen som vet? Takker og bukker på forhånd. Edit: Leifet litt med url'en Endret 8. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Anbefaler deg å lese denne tråden og spørre her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lurer du på hva sangen heter? Spør Her. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Uff, så dumt av meg. Får spørre der istedenfor da, men takk for veiledningen Tråden kan vel like gjerne stenges, bryter sikkert reglementet elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg