lobba Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sitter her sammen med en kompis sin PC og skal formatere å legge inn windows XP Pro (Er VISTA på den nå). Når jeg booter og skal slette partisjonen, finner den ikke hardisken (partisjonene).. hva kan dette være? Finner ikke ut av noen ting.. kommer meg ingen vei Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det SATA disker på denne maskinen? isåfall trenger du å legge inn disse via diskett eller minnepenn før du kan installere XP Lenke til kommentar
lobba Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Forstår ikke... kan veldig lite med sånt Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hehe, er pc'n selvbygd eller kom den ferdig satt sammen? hvis den kom ferdig satt sammen skal det finnes en diskett eller CD elns som det skal være SATA drivere på Se etter det du Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sitter her sammen med en kompis sin PC og skal formatere å legge inn windows XP Pro (Er VISTA på den nå).Når jeg booter og skal slette partisjonen, finner den ikke hardisken (partisjonene).. hva kan dette være? Finner ikke ut av noen ting.. kommer meg ingen vei 8810582[/snapback] Jeg hadde noe av det samme problemet som deg tror jeg. Jeg måtte iallefall i BIOS å sette "Raid Out of detect" eller Combo\combination, Den mappen het stationary ellernoe sånt. var ihvertfall hardiskmappen. Lenke til kommentar
lobba Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Sitter her sammen med en kompis sin PC og skal formatere å legge inn windows XP Pro (Er VISTA på den nå).Når jeg booter og skal slette partisjonen, finner den ikke hardisken (partisjonene).. hva kan dette være? Finner ikke ut av noen ting.. kommer meg ingen vei 8810582[/snapback] Jeg hadde noe av det samme problemet som deg tror jeg. Jeg måtte iallefall i BIOS å sette "Raid Out of detect" eller Combo\combination, Den mappen het stationary ellernoe sånt. var ihvertfall hardiskmappen. 8813423[/snapback] Takker... kan prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå