Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jah...Har disablet den tingen. Du burde i det minste fikse din egen. hmm, er jeg den eneste med StarTrek avatar her?? Det er for slapt :wink: Ånei, jo færre, jo bedre. disse nye smiley`ene er også litt slappe, synes nå jeg, da... Det er jeg 100% enig i. For min del kan gjerne avataren være 1024x768, så lenge den ikke overskrider 6kb. Da må du halvere din avatar, for den er 12k. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jah...Har disablet den tingen. Du burde i det minste fikse din egen. Nops. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvor stor er avataren din da? For meg ser det veldig ut som om den er større enn 6 KB :-) Mvh, Amund (som leker verdenspoliti :-) ) Nei, ser ingen grunn til det. haha, busted! , ta en titt å¨din egen kanskje...? Hvorfor i svarte helv3te skulle jeg det? Da må du halvere din avatar, for den er 12k. Igjen, nei. Det er vel heller du som er dårlig til å lese tall. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 åh! en moddis som ikke holder seg til 50x50px regelen! Hvordan skal vi tolke det Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ja pokker. min er litt for lang ser jeg...men i gjengjeld er den ikke fullt så bred. Vaktbikkja Yummy har tidligere sagt dette her: Jeg gir blanke f#¤%en i om det blir så og så mange pixler. Jeg kan jo lage en avatar som er 2000x1 pixler, men da skal det ikke mye intelligens til for å skjønne hvorfor den blir et problem. FÆMTI ganger FÆMTI pixler. Punktum!!!!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Igjen, nei. Det er vel heller du som er dårlig til å lese tall. Nåh, du har startet påhengsmotoren ser jeg. Avataren din var 12kB stor. Fakta f. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nåh, du har startet påhengsmotoren ser jeg. Avataren din var 12kB stor. Fakta f. Nei, nei og nei! Den har aldri vært 12kB stor og kommer aldri til å bli det heller. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Nåh, du har startet påhengsmotoren ser jeg. Avataren din var 12kB stor. Fakta f. Nei, nei og nei! Den har aldri vært 12kB stor og kommer aldri til å bli det heller. Jo! Den var på 12.3KiB - dermed basta. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har fjerna Zardoz og Anders Leipslands avatarar, dei var større enn den tillatte grensa. Hold dykk under 50x50 pixlar og 6kB! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jo!Den var på 12.3KiB - dermed basta. Lol.. Det vet jeg litt bedre enn du tenker jeg.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jo!Den var på 12.3KiB - dermed basta. Lol.. Det vet jeg litt bedre enn du tenker jeg.. Gidder ikke å krangle med deg (vet jeg har rett), men fint du er på rett side nå iallefall :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har fjerna Zardoz og Anders Leipslands avatarar, dei var større enn den tillatte grensa. Hold dykk under 50x50 pixlar og 6kB! *snøft* får begynne på den jobben da : Ser at namelezz har fjerna sin så da har jeg ikke noe jeg skulle sagt Holdt meg godt under 6kB grensa da, var 955 byte Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 *sukk* da får jeg jobbe litt med dette jeg også. Men da håper jeg at avatarene er kommet for å bli på forumet :o Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 *sukk* da får jeg jobbe litt med dette jeg også. Men da håper jeg at avatarene er kommet for å bli på forumet :o Det er det i høyeste grad brukerne som avgjør - gjennom å bruke avatarfunksjonen på en vettug måte. Animerte avatarer, avatarer som bryter grensene (maks 50 x 50 pixler, 6 KB) er sånt som kan få oss til å slå av avatarene. Frihet under ansvar = gjør hva du vil, men bryter du grensene... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Gidder ikke å krangle med deg (vet jeg har rett), men fint du er på rett side nå iallefall :wink: Me2. Jeg lastet tom bildet ned for å være 100% sikker. @ Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Gidder ikke å krangle med deg (vet jeg har rett), men fint du er på rett side nå iallefall :wink: Me2. Jeg lastet tom bildet ned for å være 100% sikker. @ Cappo Atte hva for noe? Stjeler dere bildene mine? Forbanna tyver! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Er det han derre kilogram fyren som har fjernet avataren min? Pokker og! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Stresset for å få den mindre i kb og pixel men dere må da klare at den er 51x40 og 4.9kb stor vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå