w00pla Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 enkelte greier visst ikke å holde størrelsen til 50x50 ser jeg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 55x59. Arg da....blir så utydelig hvis jeg tar den mindre...men skal se hva jeg får til Ikke lett med så stor leppe!!! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Lånte en med b|real jeg :wink: Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ahh.. Endelig avatar på dette forumet. Men kom ikke på en bra en i dag. Så det ble bilønsket mitt. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hmmm, folk burde jo respektere størrelsen. Skaljo ikke såå mye til for å resize et bilde... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 For det første så er den avataren ALT for stor "drbass" og hvis du skal teste din avatar og hvordan det er ut så skal du poste her:http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=64 Det er din også! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 For det første så er den avataren ALT for stor "drbass" og hvis du skal teste din avatar og hvordan det er ut så skal du poste her:http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=64 Det er din også! trodde det var meningen at avatarer skulle vises jeg, er vel et større problem for modembrukere hvis det er animerte gif-filer e.l. som tar et par hundre kb... sitter forresten på isdn nå, og merker ikke noe til de avatarene folk syter så fælt om Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 godtar du størrelsen på min, yummy? prøvde å senke størrelsen på den, men da ble den bare stygg pga det er en tegning og ikke et vanlig bildet... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 godtar du størrelsen på min, yummy? prøvde å senke størrelsen på den, men da ble den bare stygg pga det er en tegning og ikke et vanlig bildet... Du bør vel først og fremst fjerne det 35 kb bildet i signaturen din Jannis! n00b ! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Virker ikke som moderatorene slår hardt ned på for store avatarer? Ække min grei a? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jøss... ER det ingen av dere som klarer å begrense dere til FÆMTI ganger FÆMTI pixler. Punktum!!!!! Er det så vanskelig å forstå????? :o :-? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jøss... ER det ingen av dere som klarer å begrense dere til FÆMTI ganger FÆMTI pixler. Punktum!!!!! Er det så vanskelig å forstå????? :o :-? Ja, dårlig folkens! Sannsynligvis kommer de til å fjerne muligheten for avatarer ganske snart slik som folk holder på. Men kanskje det er det dere vil? :o Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg gjør det... Mener jeg Er på 50x35 pixler og <3kb stor. Tok å resiza et bilde fra en spillejobb. Funker fett nok, det? bfisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Gud dah...50x50er jo ingenting sammtlige forumer jeg vet om kjører 60x60. 50x50 er for lite... Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Synes filstørrelse bør gå foran oppløsning. Maksgrense på 5 KB høres fornuftig ut. Oppløsningen kan være 70x70 eller 80x80 som maks, men hvis moderatorene ønsker 50x50 som maks må vi respektere dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Et tips kan da kanskje være å øke Cach-minnet på brownseren slik at alle småbildene (avatarene) ligger lagret på hdd fra før og dermet ikke trengs å lastes en gang til. Tror det ville være et bra tips til alle modembrukere. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bra at dere har tatt med avatarer, men jeg syns også 50x50 blir for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå