EC Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei. Avatar-funksjonen er aktivert. Dere kan linke til eksterne avatarer inntil vi får opp et skikkelig avatar-galleri. MEN: dersom dere ikke respekterer størrelsen vi har satt, vil vi stenge for eksterne avatarer. Størrelsen er max 50x50 pixler! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 50X50? Var det ikke 80X80 amund snakket om? Eller har dere pratet på bakrommet nå igjenn? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ehhhh hvis en admin klikker på Konfigurasjon kan du faktisk sette opp hvor stor avatar som kan brukes både i størrelse og kb . "Maksimal Avatar Filstørrelse For opplastede avatar filer Bytes Maksimal Avatar Størrelse (Høyde x Bredde i piksler) x " Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Avatarer er digg =] syntes min er ganske fin Lenke til kommentar
glabba Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Åh så kult. Må bare finne en passende avater. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Åh så kult. Må bare finne en passende avater. Du kan se her. Har lagt ut noen. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fått meg avatar jeg også. Står litt i stil til navnet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Lurte litt på hvorfor det heter avatar. Fant dette: Fra Microsoft Bookshelf: avatar (àv´e-tär´) noun 1. The incarnation of a Hindu deity, especially Vishnu, in human or animal form. 2. An embodiment, as of a quality or concept; an archetype: the very avatar of cunning. 3. A temporary manifestation or aspect of a continuing entity: occultism in its present avatar. Clue: en guddoms inkarnasjon. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg og lurer egentlig på hva ordet "avantar" kommer av. Kanskje lille yummy kunne forklare megoss det? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Nå begynte forumet å se ut som et "forum" med avantarene... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ta på maks størrelse på 6 KB da!! og sett på max størrelse også. Slik at vi slipper slike som Pluto sin. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er min for stor eller? Kan man ikke forminske den på en måte? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har min blitt borte? Hmmm Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bytta til denne nå, min forrige terminator avatar var på hele 14,9kb, det var sikkert grunnen. Beklager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 For det første så er den avataren ALT for stor "drbass" og hvis du skal teste din avatar og hvordan det er ut så skal du poste her: http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=64 Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hmmm..... må nok finne meg en skikkelig GOD avatar jeg også da, men noe måtte jeg jo også fikse meg da Hvorfor, because I admit that I like it...and everybody knows Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Men hvor finner man disse avatarene ? Jeg tjuvlånte en av B|Real imens 8) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 du må nok fikse litt selv, det gjorde jeg.... er ikke min lekker????? (fant ikke noe bedre i "isdn-farta") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå