nets Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kom med ris og ros. Eneste jeg ikke er fornøyd med enda er måten jeg har implementert google anonsene, men får vel fiksa noe der i nær frammtid nå jeg har tid. Ellers så er siden bygget fra en standard e107 instalasjon med norsk språkpakke og noen ekstra plugins. Eneste som er egenprodusert er logoen/banneren på toppen. Takker for konstruktiv kritikk - http://www.FearedClimax.net/ Lenke til kommentar
eigan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 På annonsen, burde du ha samme bakgrunn som ellers (hvit). Det å ha nyhetskategorier på bunnen, er jo ikke veldig smart da. Dem skal jo være snarveier, da skal det ikke trengs å kjøre forbi alle nyhetene først.. Liker ikke at du bruker både engelsk og norsk. Prøv å få alt på ett spåk. Liker ikke blåfargen på memberssiden, den var veldig "sterk", og den understreken funket ikke. Likte headeren du har laget Den passet bra med designet Mvh Einar Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Var ikke fint med menyen øverst på to linjer. Kanskje øke bredden slik at du får dette på en linje. Lenke til kommentar
nets Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Takk for kritkk. Skal se om jeg kan få gjort noe med det snart. Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Var ikke fint med menyen øverst på to linjer. Kanskje øke bredden slik at du får dette på en linje. 8811013[/snapback] Fiksa enlinje meny. Noen flere forslag til hvordan siden kunne blitt bedre designmessig ? Endret 24. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå