Fanta4free Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) noen her som skal ditt eller? kan nevne artister som Meyhem (N) Soilwork (Swe) Pain of salvation (Swe) Evergrey (Swe) A.C.T (Swe) 1349 (N) Keep of kalessin (N) Indukti (Pl) Triosphere (N) Hidden in the fog (De) Drottnar (N) hjemmeside jeg gleder meg vertfal Endret 6. juli 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 ingen som er intresert eller?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Indukti virker veldig spennende å få med seg. Regner med at de er grisegod live da albumet deres faktisk er spilt inn "live"(dvs. i studio, men hele bandet spiller sammen, ikke instrument hver for seg..). De kan lage fantastiske stemmninger. Ellers så virker Evergrey og Pain of Salvation kule å få med seg. Keep of Kalessin såg jeg nylig på Hove, så de VET jeg er knall. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 jeg har planer om å dra. Mest for å se Keep of kalessin. Men så at Mayhem skal spella der, så gleder meg en del til å se dem også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå