different Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sett opp til episode 12, og ser resten idag. Litt synd at de har kansellert serien, det hadde vært kjekt å vite resten av historien. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er ikke værre enn og sette det som kan være en spoiler for andre i spoilertag... er en slags uskreven regel på forumet Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Hva synes dere om episoden i går? Jeg likte den .. Ble så irritert på de kvalme jentene, elsket når hunden ble spist Lenke til kommentar
steininho Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har sett opp til episode 12, og ser resten idag. Litt synd at de har kansellert serien, det hadde vært kjekt å vite resten av historien. 8866089[/snapback] Serien kansellert? Bugger.. Er kommet til ep. 11 nå.. Må si jeg av og til blir riv ruskende gal av oppførselen til et par av hovedpersonene.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, skal man vise en puddel bli spist så kan det neppe gjøres bedre. Heftig! Tillater meg å være overfladisk her. Dette var et annet høydepunkt: http://img424.imageshack.us/my.php?image=l...ce01hddl8cx.jpg http://img424.imageshack.us/my.php?image=l...ce02hddl3zm.jpg Mer negativt - foreløpig synes jeg ikke Rich-historien engasjerer så veldig. Kanskje det har litt å gjøre med kona hans, som er vanskelig å like. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg så alle episodene for omtrent ett år siden. Brukte kun 2 dager, jeg var som limt til skjermen. En veldig god serie, som virkelig kunne trengt en ny sessong. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har sett episodene som har blitt sendt på tvnorge til nå, bra serie. Selv om cg effektene(eller hva det kalles) er veeeldig dårlig lagd etter min mening. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg så siste episode nå nettopp, så: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er du sikker på at du vil ha spoiler?Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva er det de holder på med!?! De kan ikke slutte serien sånn. Siste episode var den mest spennende, Rick og Laura får se Nim, Miles risikerer livet for Kathlyn (med sine übernim-krefter), østkysten er oversvømt og vi får endelig se de store dyrene skikkelig. Hvorfor måtte de bare slutte der? De må fortsette (noe som de kanskje skal (det er 51000 signaturer og Jonas Pate har ikke lyst til å slutte)). Jeg ble helt opphengt i denne serien. Endret 13. juli 2007 av Groening Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan noen gi meg en sammendrag av forrige episode? Jeg glemte å få med meg den. Takk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Æsj, i dag var siste episode! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har sett serien før, men det var herlig å se siste episode i dag. Er nesten klar for å se hele greia igjen nå. Serien er jo en av de best seriene noen gang skapt. Tenk på alt det syke vi hadde fått vite i sesong 2! Dere andre som vil ha en sesong 2 bør skrive under her: http://www.petitiononline.com/surface/ Selv om det aldri kommer til å funke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gah, jeg ble limt til skjermen i dag når jeg for første gang så denne serien, selvfølgelig var det siste episoden i en kansellert serie. Men kan noen kort oppsummere til meg hva som egentlig skjer her? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ikke les noe av det folk skriver her, men se hele serien heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå