Gå til innhold

iPod Video 30gb -sort eller hvit?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er i markedet for å bestille meg denne iPod 30gb nå, og lurer fælt på om jeg skal velge sort eller hvit. Noen som har noen spesifikke erfaringer de vil dele (tenker generelt med spilleren) som jeg burde vite før jeg kjøper? Det er altså snakk om siste generasjons ipod (apple.no).

 

Er svært takknemmelig for ris og ros om denne! :) Hejdå folkens

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ipod er noe av det beste du får, for rundt 1000 og oppover..

Hvilken fave du velger er vell ikke så viktig, men tror nokk den hvite viser småskader som riper og bulker lettere enn den svarte..

8811554[/snapback]

Ipod er IKKE noe av det beste. iPod har kanskje fin utseende og bra design, men konkurrentene vinner på alle de andre områdene.

Lenke til kommentar
Du har vell kanske rett i det, men her spørr trådestter om hvilken farve han skall velge..   

Ikke om hva jeg og du synes om Ipod..

8813860[/snapback]

 

det stemmer forsåvidt, men har aldri hatt en iPod før så er interessert i å høre på erfaringene til folk vedr. denne utgaven av ipod!

 

Batteri, kvalitet, holdbarhet på spilleren, programvare osv osv.. tell me something! :) takker

Lenke til kommentar

Det er ikke til å unngå en lengre diskusjon når noen sier at iPod er best. :p

Og det er hvit som har minst synlige riper, erfart med både bekjentes iPod, og sort og hvit Vision:M jeg har selv.

 

Istedet for å tenke på hvilken farge som er mest praktisk med tanke på riper, er det kanskje kjekt å velge den fargen man liker best, og bestille et såkalt Invisible Shield, eller tilsvarende produkt. Skal godt gjøres å lage riper i et slikt, bruker det selv. Noen kroner koster det, men i forhold til at man slipper å behandle den som porselen hvor enn du går, er det absolutt verdt det. :)

Lenke til kommentar

Gå for den sorte siden da vil ikke hjulet bli avfarget hvis du bruker posen som følger med. Den er svart både i den hvite versjonen og den svarte versjonen. Måtte bruke neglelakkfjerner for å få bort fargen. Det gjorde bare at midttasten satte seg fast.

 

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar
ok, da trekker jeg tilbake det jeg sa, att Ipod var best, men det er jo klasse på de..

Er jo mye bedr enn Creative sine spillere..

Vi hjelper denne fyren med hjelp av mp3 spiller, vi gidder ikke diskutere det jeg spyr ut av dumme inlegg;P

8815075[/snapback]

 

Trekk tilbake alt du sa, du :p

Ipod er hverken best, og det er den svarte ripene synes BEST på...

Trådstarter: Om du absolutt skal gå for ipod, gå for den hvite... :)

Lenke til kommentar
ok, da trekker jeg tilbake det jeg sa, att Ipod var best, men det er jo klasse på de..

Er jo mye bedr enn Creative sine spillere..

Vi hjelper denne fyren med hjelp av mp3 spiller, vi gidder ikke diskutere det jeg spyr ut av dumme inlegg;P

8815075[/snapback]

 

Trekk tilbake alt du sa, du :p

Ipod er hverken best, og det er den svarte ripene synes BEST på...

Trådstarter: Om du absolutt skal gå for ipod, gå for den hvite... :)

8824602[/snapback]

 

Du virker ikke spesielt smart, så jeg har bestillt den svarte nå. Takk for hjelpen flokens!

Lenke til kommentar

Har veldig god erfaring nå med min iPod på 80 GB.

Den er svart, riper er ikke synlig forrann der hvor det er svart, men bak som er standart på de fleste iPoder er det sølv og der kommer det veldig lett riper!

Svart blir vel fortest varm i solen så det er større sjangs for at den smelter.

(Hvis den kan smelte i det hele tatt) :p

Ifølge Apple har iPod Video batterikapasitet på 12 timer hvis man bare hører på musikk og 6 timer hvis man ser på film.

Jeg vil nå si rundt 12 ja, holder faen meg lenge :p

Elsker min iPod :love:

Lenke til kommentar
...

Svart blir vel fortest varm i solen så det er større sjangs for at den smelter.

(Hvis den kan smelte i det hele tatt) :p

...

8833361[/snapback]

 

Nei, men du steker batteriet, noe som den antagelig ikke liker så godt. Disken inni er sikkert ikke laget for over seksti grader heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...