Din_Laban Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jaaa, da har jeg litt problemer med mic'en på XFX 680i SLI. Realteks lyddrivere er installert, og det er lyd i høytalerne og i headsettet, men ikke i de "jæv.." mic-inngangene. Hvis jeg setter på mic-boost så hører jeg meg selv, men BattleCommo i BF2 registrerer ingenting. Er det flere som har hatt dette problemet med XFX / EVGA 680i SLI? -eventuelt, hvordan fikk dere løst dette? Lenke til kommentar
nets Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har også den drittprogramvaren, det er slik at den har en slags "detekt" programvare for alle jack pluggene. Gå inn i krontrollpanelet og velg wizard, og velg hva ver enkelt plugg skal brukes til. For den programvaren er helt nisse til å detektere hva som er koblet til. Evt. prøv først å bare plug micen ut og inn for å se om du kan velge da at det faktisk er en mikrofon som er plugget i den pluggen. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 I selve pnelet, så registrer REaltek at jeg kobler til mic'en. Men det blir ikke voice inn likevel, men jeg kan høre meg selv hvis jeg legger på "boost", men likefullt funker det ikke helt. Jeg kommer meg på headsettet, men som sagt, ikke mic'en. Et utrolig irriterende program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå