Mr. Bojangles Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hei Noen som har noen tips til fete hverdagsskjorter (korte og lange ermer) og evt. hvor de kan skaffes i Stavanger-området. Jeg har ikke lagt meg på noe prisnivå, men vil ikke blakke meg helt heller. Vil helst ikke kjøpe på nettet, da jeg liker å prøve skjorter først. Endret 7. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tiger of Sweden har en del deilige, tynne sommerlige skjorter. Nå er desverre Stavanger-området relativt fremmed for meg. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Carlings har et bra utvalg av fete skjorter, vil jeg mene. Kjøper det meste der : P Endret 8. juni 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Synes sånne "cowboy" skjorter (både med lange og korte armer) er tøffe...! Helt plain svarte skjorter er også kult...! Ellers kan du jo skjekke innom Carlings da de har mye rocka og tøft...! Ca. sånn cowboy skjorte jeg mener (finnes selvfølgelig i andre farger og mønstre også da): Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Var innom Carlings tidligere i dag, men mye av det jeg fant der var enten for kjedelig eller for harry (type svære trykk på baksiden, lapper og merker sydd omkring etc.). Fant et par fete kortarmede skjorter fra Diesel på Excess. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har en sånn cowboy-skjorte (lik til den over, bare andre lommer og farger) fra Åhléns. Den er hvit, med svarte og grå striper, og inni er det noen små rosa noen. Kjempekul skjorte, fått gode tilbakemeldinger på den. Og den kosta bare 199,- ^^, Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nå vet ikke jeg helt hvilken stil du er etter. Meg jeg har på meg en slik idag: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sjekk Zara. Har ei ganske kul linskjorte derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå