Batnobbit Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Serr! Hu er HEIT! 8878233[/snapback] Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Serr! Hu er HEIT! 8878233[/snapback] 8883602[/snapback] Second that... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hu er dum og deilig. 8894290[/snapback] Huba buba Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Veit,hun er liksom... Ikke fin Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Leste på tekst-tv at Paris har hushjelp i fengselet som gjør rent etter henne. Føh faen... Det frustrerte meg så jævlig. Endret 19. juni 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Helt feil, alt sammen. Hun er ikke spes fin heller. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Putt en papirpose over hodet hennes, så kanskje. Hun er jo av dem som må sparkles og lakkes på for å se noe presentabel ut. Når det går av igjen så er hun like platt og dvask. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så fin kropp har hu heller ikke Har sett filmene Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 she is a freak ser ser ut som gwen stefani bare 40 kg mindre Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Fortjente en bump... Sent tirsdag kveld skal Paris Hilton løslates fra fengselet. Hun har allerede planlagt hva hun skal gjøre når hun slipper ut. Hun har nemlig fått tørr hud... - Hun har fått tørr og vanskelig hud i fengselet. En skjønnhetsekspert har fått i oppdrag å komme hjem til Paris og gi henne en privat hudbehandling, sier en kilde til New York Post. Før Paris erstattet luksusliv med fengselsliv, spådde flere av vennene hennes at oppholdet bak murene ville gjøre henne vakrere enn noen sinne. - Uten alle skjønnhetsproduktene vil huden og håret hennes få puste, og hun vil få gløden tilbake. Og å sitte i fengsel gir mye kred, uttalte en av vennene hennes til Femail First. - Hun får spesialbehandling. Hun får skifte den oransje drakten oftere enn de andre. Og hun har en egen hushjelp som rydder og vasker etter henne Kilde Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kunne ikke brydd meg mindre om hun er i fengsel eller ikke. Men må si jeg begynner å gå litt lei av alt oppstyret. Hun har ikke funnet opp hjulet på nytt liksom. Lenke til kommentar
grandadi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er det ikke slike rike spoilede prinsesser som appellerer til mange menn? Det er bare moi som kan redde deg...? Jeg synes synd på jenta, hun har et helt sjukt press på seg. Jeg så en snutt fra en tv-serie hun var med i(noe rich-bitchgreier) og hun er intelligent, har humor og en rå selvironi. Ingen av oss velger våre foreldre, og jeg er helt imot å dømme folk i det hele tatt. Totalt imot det. Men jeg er bordercase og bor et sted der veien slutter... grrra Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Gråtende Paris sendt rett i fengsel hva syns folket? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Pøhhh.......hun må bare grine så øra ramler av for min sin del. Hvis det er så jævli burde hun bruke hue før hun satte seg full bak rattet da. Men uansett - samme straff til alle - ingen forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
Orplias Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kanskje vi endelig kan få en velfortjent pause fra Paris-saker på vg.no nå? Jeg tviler på om jeg hadde savna henne noe særlig om hun satt der i fengselet og ikke kom ut igjen... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 "Det er ikke rett" roper hun. Bortkjemt skitunge. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mwaaahhahaaa! (Ond latter) Jeg tror det rette stedet for denne tråden er i Gledesutbrudd. Nå var humøret på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå