teletubbiekid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Film(er?), musikk, hun har nok tjent en krone eller to selv. 8816257[/snapback] nekter å tro at hun tjente noe særlig penger på den "musikken" sin :!: correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Skjønner ikke hvordan folk kan la henne spille i en film, hun har et forbanna ansiktsuttrykk, og alle filmene hun er med i går rett til dvd. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 nekter å tro at hun tjente noe særlig penger på den "musikken" sin :!: correct me if I'm wrong 8816291[/snapback] hun har fått grei kritikk fra enkelte anmeldere på musikken sin.. allikevel velger jeg å gå utifra at anmelderne var i pillerus, fordi den musikken er virkelig billig Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Elendig film om to stykk som bare går på en strand, med en elendig sort hvitt konvertering. Blir kvalm av å høre den sangen, men blir like kvalm av å se videoen. Ser bare den spissnesede heksa med steinansikt som går bortover og ser dom ut. Faen for en forbanna kjerring Joda, greit at hun er i fengsel da.. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 http://parisbestday.ytmnd.com/ Perfekt. Oppsumerer min dag idag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er klart at kjendiser bør spesialbehandles. Jeg mener, vi lar gud slippe unna med de underligste ting, hvorfor skal ikke kjendisene kunne gjøre det samme? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 det jeg synes om paris? ja det skal jeg si dere, likte a best i house of wax der hu døde, hu er så støg og får alt for mye oppmerksomhet. det er det jeg hat og si om den saken, noen som mener noe annet og vill protestere mot meg så kom med det. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 http://parisbestday.ytmnd.com/ 8816504[/snapback] Det er sånne bilder man vil se. Min mening om Paris Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er like lei hu der som jeg er av Madeleine-saken. Og jeg er jævlig lei av Madeleine-saken. Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Liker ikke Paris Hilton!! Bom basta. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det har i disse dager vært et stort oppstyr rundt Paris Hilton. Hva syntes folket om denne bortskjemte hotellarvingen, som kan gjøre idiotiske ting (clicky), men likevell slippe ut (clicky), bare fordi hun er kjendis? Tror dere myndigheter hadde behandlet den vanlige mannen / damen på gata på samme måte? Diskuter. 8810247[/snapback] jeg hadde ikke spart på noe....hele natten.... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hun er tilbake i fengsel nå Linky. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hun er tilbake i fengsel nå Linky. 8818994[/snapback] Old news Endret 9. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Syntes litt synd på henne jeg. Tror for de fleste er det et stort sjokk å havne i fengsel for første gang. All den fokusen og "hatet" hun må føle gjør det sikkert ikke bedre heller. Men men, har man gjort noe gale så må man ta straffen. Selv om man er rik. Men syntes det er blitt litt lynsje stemmning Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Bilde sier mer enn tusen ord. Endret 9. juni 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hu er teit og ikke videre pen å se på heller. Hu dauer nok en eller annen gang. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Syntes litt synd på henne jeg. Tror for de fleste er det et stort sjokk å havne i fengsel for første gang. All den fokusen og "hatet" hun må føle gjør det sikkert ikke bedre heller. Men men, har man gjort noe gale så må man ta straffen. Selv om man er rik. Men syntes det er blitt litt lynsje stemmning 8819305[/snapback] grunnen til at det er lynsje stemning er at hun slapp unna fra straffen sin fordi hun er kjendis (men hun er heldigvis satt inn igjen nå da ) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hun slapp vel ut fordi hun var syk... Men siden hun er kjendis så antar vi at hun ikke er menneskelig. Hun er bare rik Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hun slapp vel ut fordi hun var syk... Men siden hun er kjendis så antar vi at hun ikke er menneskelig. Hun er bare rik 8819357[/snapback] Først fikk hun redusert straffen til rundt halvparten av soningstiden, deretter slapp hun fri (husarrest kan vel kanpt kalles en straff) fordi hun var "syk". Nok av andre "syke" folk i fengsel, som får verken oppmerksomhet eller blir sluppet fri. Det skal ikke være gøy å være i fengsel heller. Det skal være en straff og en påkjenning, slik at man skal tenke seg om en ekstra gang før man bryter loven igjen. Endret 9. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg skulle gjerne likt å ha husarrest i huset hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå