Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hver eneste celle i kroppen min fryder av glede. Dette er den tredje gladnyheten jeg har fått idag, but this it made my day.

Håper den filla av ei sklie gråter seg i søvn hver eneste natt.

8815891[/snapback]

Kan ikke tenke meg noe mer orgasmisk deilig akkurat nå etter at hun må tilbaker i spjeldet.

Spør du meg så fortjener hun alle 45 dagene i spjeldet :thumbup:

Lenke til kommentar

Latterlig at folk bryr seg. :/

Er noe med den generelle holdningen til folk i norge jeg ikke takler, hvorfor henger folk seg opp i hva andre gjør? Og genuint hate noen for det? Er folk sjalu? Greit nok at mye av det hun gjør er usmakelig, men hvorfor bryr folk seg om det?

Hva hun driver med er ikke vår sak.

Lenke til kommentar

Er bare teit å slippe henne ut og skylle på at hun gråter hver kveld å trenger psykisk hjelp osv.. Hun er greit pen, ikke noe å si på det.

Lene er jo noe helt annet, hun spiller dum og viser pupper, med vilje, for å tjene penger.. Er ganske genial egentlig.

Lenke til kommentar
weeee :)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189761

8815311[/snapback]

Så det finnes rettferdighet i denne verden.

Er noe med den generelle holdningen til folk i norge jeg ikke takler, hvorfor henger folk seg opp i hva andre gjør? Og genuint hate noen for det? Er folk sjalu? Greit nok at mye av det hun gjør er usmakelig, men hvorfor bryr folk seg om det?

Hva er latterlig? Jeg tror kanskje du har missforstått litt. Man har ikke hengt seg opp i denne saken fordi man hater Paris Hilton. Eller kanskje delvis derfor. Den egentlige grunnen er vel strengt tatt at veldig mange er lei av at rike og/eller berømte mennesker slipper lettere unna straffer/lovgivning enn andre. Rettsprinsippet bygger jo på at alle skal ha de samme rettighetene. Dette er jo en del av demokratiet og menneskerettene. Om kjendiser plutselig skal slippe billigere unna har de jo med ett bedre rettigheter enn oss andre. Ikke rettferdig vel?

Lenke til kommentar

8816017[/snapback]

Jeg henger meg ikke opp i hva Paris Hilton gjør. Det som jeg henger meg opp i er hvorfor hun skal forskjellsbehandles. Ser ikke helt hvorfor hun skal slippe billigere unna enn andre bare fordi hun er kjendis?

Lenke til kommentar

@Orresnei. Selvsagt skal hun straffes på lik linje. Dette er som kjent ikke første gangen hun er tatt i å kjøre uten gyldig førerkort... og dui's.

Men at folk fryder seg over at hun må til fengsel skjønner jeg ingenting av. Hvorfor skal nyhetene bry seg? Er det _virkelig_ en ekte interesse for hva folk med penger gjør med livet sitt?

Lenke til kommentar
Til de som mener Paris er dum:

Ja, hun er ikke det skarpeste kniven i skuffen, men klarer allikevel å tjene mer enn dere noen gang vil på det å faktisk spille dum.

Hun er vel en av de få store arvingene som faktisk lager seg et navn og tjener penger på selv, isteden for bare å leve på familien.

Lenge leve Paris!

8812690[/snapback]

Hun har ikke tjent et flatt øre. Bare får dem rett i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...