pwned Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Misforstår jeg, eller sier du faktisk at hvis jeg hadde satset på å spille dum og gjøre alt som Paris gjør, så hadde jeg tjent like mye penger som hu? PS: hu spiller ikke... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Æsj. sier jeg bare. Æsj. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nei, jeg sier at hun vet hun ikke er spesielt smart og kommer fra en god familie, og det utnytter hun for alt det er vært, og klarer og tjene gode penger på det og. Som sagt, hun er en av få store arvinger som tjenere store summer selv. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Paris er berømt bare fordi foreldrene hennes var rike.'' hadde hun blitt født av en normal familie med vanelig job tror jeg ikke hun hadde vært berømt nå. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Paris er berømt bare fordi foreldrene hennes var rike.'' 8812816[/snapback] Tja, er ikke så mange som har hørt om søsteren Endret 8. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Paris er så drit bra ass, jeg digger dama. Jeg har sett de trusebildene og jeg bli skikkelig tent ass. Fy faen hu er bra. Skulle ønske jeg kunne gifte meg med henne ass 8811140[/snapback] Har du kranglet med Julie og prøver å gjøre henne sjalu? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tja, er ikke så mange som har hørt om søsteren 8812836[/snapback] Paris har alltid levd i luksus, derfor var hun perfekt for "The simple life." Hadde hun ikke vært småkjent før sextapen lekket ut (som er hovedgrunnen til at hun er kjent spør du meg) hadde det bare vært en random sextape uten større interesse. Ergo, Paris er kjent fordi foreldrene er rike. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Til de som mener Paris er dum:Ja, hun er ikke det skarpeste kniven i skuffen, men klarer allikevel å tjene mer enn dere noen gang vil på det å faktisk spille dum. 8812690[/snapback] Duh, du gir et dårlig rykte til det uttrykket! Har hun faktisk tjent penger? Helt ærlig, jeg er sjokkert hvis hun har tjent penger selv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Tror ikke hun tjente mer enn 30kr på den singlen hun lagde :!: Endret 8. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Helt utrolig at det går an å slippe så mye soning bare fordi ho er rik.. Ganske korrupt spør du meg. Enhver som bryter slike lover, og setter andres liv i fare bør ikke slippe straff bare fordi ho er rik og berømt. Mange vil nok si at "dette er typisk USA". Men det finnes nok veldig mange andre land der de praktiserer det samme, muligens verre. Det er bare at media er så fokusert på usa, og det finnes få nyhetsbyråer i den tredje verden. Man må sjokkere for å bli kjent, og det har gjort paris berømt. At ho er en rik hotellarving hjelper jo og. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hun blir vel å klage på at hun bare kan være hjemme nå også. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er rett og slett tragisk, hun har fått spesialbehandling. Men heldigvis må hun møte i retten igjen fordi de ikke synes at det at hun gråt og ikke spiste var grunn nok til å slippe henne ut. Som ei dame sier i artikkelen under ignorerer vaktene at de gråter, men ikke når det gjelder Paris, nei. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189663 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Eneste grunnen til at hun er kjent er fordi faren er rik, og det havnet en sextape på nettet. Hadde ikke faren vært rik, og filmet hadde havnet på nettet - hadde det ikke fått like stor oppmerksomhet. Lenke til kommentar
butare Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Bor i USA og følger med saken på tv. Den vanlige amerkaner er veldig opprørt over det som er skjedd. Den vanlige mann i gata er rimelig forbannet. Alle mener hun er ute grunnet pengene sine. Når det er sagt så er det ikke retten som har sluppet henne løs (i følge en radiokanal her borte) Det skal være Sherriffen (!) som slapp henne løs. Nå skal hvistnok dommeren som dømte henne til fengsel, være irritert for at hun er løs. Hun skal i følge nyhetsmedia være på vei til retten igjen. Så det kan godt hende at hun er raskt tilbake i fengsel. Endret 8. juni 2007 av butare Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Tja, er ikke så mange som har hørt om søsteren 8812836[/snapback] Nicky Hilton er vel ganske kjent hu? Forøvrig ganske teit dette. Viser at alle/de fleste(ja, ikkje bare i USA )rettsystemer lar folk slippe lettere viss de er rik og berømt. Skal den bortskjemte bimboen sone 45 dager så skal hun det, ikkje slippe ut fordi hun whiner over at det er så ille der... Endret 8. juni 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 weeee http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189761 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hun må nå sone resten av den 45 dager lange straffen for å ha kjørt uten gyldig førerkort, bak fengselsmurene. Beslutningen om å hente Paris Hilton med makt ble tatt av dommeren i saken, angivelig etter at hun hadde bedt om å bli avhørt via telefon fra sitt hjem i stedet for å møte personlig. Bitch got owned Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sikkert lagt ut før i denne tråden(fant den i filmklipp tråden) men får ikke hjelpe. http://emuse.ebaumsworld.com/video/watch/23263 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 weeee http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189761 8815311[/snapback] Video? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå