boza Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei Siter litt med en kommando som burde være enkel i DOS. ok, følg med: Har 2 disker i maskina. eks Disk 1= D:, og disk 2 E: Det jeg prøver på er rett og slett og kopiere en mappe fra D: til E:, men den kommandoen jeg bruker funker ikke... Skal ha en mappe som heter Orant på D:, til en ny mappe med samme navn på E:. Hva er komandoen? har prøvd forskjellige varianter av xcopy, men den biter ikke på gitt.. (Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne,admin) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Gå først til e: Lag deretter mappen orant (md orant) Deretter: e:cd orant Deretter: copy d:orant*.* /s case closed... Des, OUT! Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 xcopy /E d:Orant e:Orant Enkelt å greit... Prøvde du xcopy /? Der står alt du trenger... Lenke til kommentar
boza Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Desdichado: Takk for tipset, MEN det funket ikke. Når jeg skrev kommandoen copy d:orant*.* /s fikk jeg feilmld ugyldig bryter /s så prøvde jeg copy d:orant*.* Finner ikke filen d:orant osv... Fikk jeg da. Og mappen Orant finnes på D: og den inneholder mange mapper. Altså jeg ser den. Men det virker som når du skriver *.* så leiter den etter filer i mappen, og den inneholder ikke "filer" men bare mapper... Lenke til kommentar
boza Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Skal prøve xcopy /? nuh... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hva da med å prøve copy x:?* x:? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 xcopy /E d:Orant e:Orant Enkelt å greit... Prøvde du xcopy /? Der står alt du trenger... Prøv denne, den virker helt 100... Hvilken DOS versjon er det du kjører? Des, OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå