rojo Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Heisann. Trenger litt assistanse fra noen som har mer peil enn meg. Skal kjøpe bærbar pc. Er en sucker for billige tricks som pianolakk og fjernkontroll, derfor har jeg bestemt meg for en HP Pavillion. Det står mellom 2 tilnærmet like modeller, men som har forskjellig prosessor og skjermkortløsning...og her kommer manglende peil inn. Bør jeg kjøpe en dv6386eu med Turion 64X2 TL60 og Go 7200 eller en dv6525eu med Core2duo (1.8) og X3100? Tips mottas med takk. Endret 7. juni 2007 av rojo Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Men hva er bruksområdene dine egentlig? Vanskelig å anbefale noe uten disse Men 7200 kortet er en god del bedre enn Intel GMA X3100 Derimot er intelsystemet bedre på generell ytelse Endret 7. juni 2007 av Fragment Lenke til kommentar
rojo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Men hva er bruksområdene dine egentlig? Vanskelig å anbefale noe uten disse Men 7200 kortet er en god del bedre enn Intel GMA X3100 Derimot er intelsystemet bedre på generell ytelse 8810309[/snapback] Takker. Greit å vite. Spiller ikke på pc, så det mest krevende jeg bruker den til er vel bearbeiding av foto og videoredigering...ikke mye av det heller strengt tatt. Kommer nok også til å jobbe en del med power point, men ellers er det stort sett surfing og word. Endret 8. juni 2007 av rojo Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Men hva er bruksområdene dine egentlig? Vanskelig å anbefale noe uten disse Men 7200 kortet er en god del bedre enn Intel GMA X3100 Derimot er intelsystemet bedre på generell ytelse 8810309[/snapback] Takker. Greit å vite. Spiller ikke på pc, så det mest krevende jeg bruker den til er vel bearbeiding av foto og videoredigering...ikke mye av det heller strengt tatt. Kommer nok også til å jobbe en del med power point, men ellers er det stort sett surfing og word. 8817295[/snapback] Hvis du skal bruke maskinen til generell bruk og ikke til spilling, så vil jeg si at du kanskje bør gå for Intel maskinen. Hadde du skulle brukt den til en del grafikktunge ting, ville jeg vurdert AMD modellen pga skjermkortet, men ellers vil jeg si Intel altså og akkuratt som Fragment sa, Intel har generelt bedre ytelse. Har innen 6 mnder hatt to nye HP maskiner, først med AMD Turion X2 og nå en med Intel Core 2 Duo, og jeg vil si meg mest fornøyd med Intel iallefall Endret 9. juni 2007 av 2b@d Lenke til kommentar
rojo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Takker så mye. Første gang på forumet. Utrolig nyttig. Endret 9. juni 2007 av rojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå