Lidskjalv Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tøft! En ny sjanger er født! Mumiemetal. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Munkedrakta han har brukt før er genial. Det er også lege/slakter kostymet hans. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Munkedrakta han har brukt før er genial. Det er også lege/slakter kostymet hans. 9389298[/snapback] Jeg så den munkedrakta i et klipp på youtube. Noen som gidder å linke? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ubrukeleg plass til å arrangere festival. Lange køar ut og inn ved konsert, ein forferdeleg mongo søyle (pipe) som sperrar sikten for ein haug med folk, dyrt øl og vondt øl. Men god line-up. Langt betre enn Inferno og mange andre internasjonale saker. Fekk bare med meg 3-4 konsertar i løpet av to dagar, men seier meg allikevel nøgd med festivalen. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ubrukeleg plass til å arrangere festival. Lange køar ut og inn ved konsert 9469737[/snapback] Det få fant ut, var at det faktisk var alternative utganger til hovedutgangen der køen bare skapte kaos. Det var bare å gå ut på røykeplassen, litt til høyre og inn igjen, så var du i en gang som førte til merch-avdelingen. Tror også det var mulig å gå gjennom herretoalettet bakerst og ut en dør der Lenke til kommentar
noodles Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dei omdirigerte til tider dei som skulle ut gjennom (dame?)toalettet. Det stod eit sjokkert kvinnfolk og vaska henda medan det kom folk marsjerande i eitt... Eg trur poenget var å ha ein inngang og ein utgang, noko som virka med ein gong, men etter ei lita stund hadde tydelegvis alle gløymt dette.. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mayhem var genialt. Attila var imponerende. Å si at det var tull er .. bare tull. Det å overleve en hel konsert i gasbind når jeg svettet i t-skjorte, er rett og slett imponerende. Attila har det med å skape øyeblikk man ikke glemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå