Soundchaser Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 dette var sykt bra ja. litt gøy at dave og mick husket meg og kom og hilste på! attila er en syk mann Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Kjekk festival. Mange tidige mennesker. Passerte Gaahl en del ganger, følte meg nesten litt utilpass iom. at jeg gikk med Gorgoroth-skjorte, følte jeg burde si noe . Utrolig hvor fascinerte folk er av høyden min, skulle tro jeg var den første de har sett på 2m. En tok til og med bilde av meg, bare koselig det Men forbanna drittsøyler. Den svære jævelen midt i salen og den som er på siden av scenen. Endret 26. august 2007 av stakan Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) ja jeg var så lur at jeg sto frammerst hele dagen begge dagene kom foresten på framsiden av BT, etter jeg hadde vært i bergen to timer Fikk også tak i en mandarin fra attila Endret 26. august 2007 av svartskog Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I år var jeg litt smartere enn ifjor. Ryggen min griner om jeg står i ro i mer enn 10min, så iår vekslet jeg på location Gikk litt rundt, ut til bodene og inn på Røkeriet igjen og slikt. Ifjor pinet jeg meg selv med å stå helt foran flere timer i strekk, ødela hele konsertopplevelsen. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 "På an igjen, som Eggumen sier" - Abbath Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Gode dager! Napalm Death vant, Secrets of the Moon ble årets overraskelse, og Mayhem årets skuffelse. Fy faen, Attila ødela alt med idiotshowet sitt. Var pinlig å se på. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Gode dager! Napalm Death vant, Secrets of the Moon ble årets overraskelse, og Mayhem årets skuffelse. Fy faen, Attila ødela alt med idiotshowet sitt. Var pinlig å se på. 9380370[/snapback] Hva gjorde mannen denne gangen? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Stilte opp utkledd som dopapir-mumie, satt og las avisa, spiste frukt og drakk kaffe mens han sang...og blei intervjua av MTV mellom noen låter. Resten av bandet spilte fett, men showet til Attila var så irriterende at det ødela hele greia. Jaja, veit at han gjør dette som protest mot den typiske black metal-estetikken, men det får da være måte på. Det som i utgangspunktet skulle være provoserende ble direkte flaut å se på. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Stilte opp utkledd som dopapir-mumie, satt og las avisa, spiste frukt og drakk kaffe mens han sang...og blei intervjua av MTV mellom noen låter. Resten av bandet spilte fett, men showet til Attila var så irriterende at det ødela hele greia. Jaja, veit at han gjør dette som protest mot den typiske black metal-estetikken, men det får da være måte på. Det som i utgangspunktet skulle være provoserende ble direkte flaut å se på. 9380516[/snapback] Det hørtes.... Hmm... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Haha! I det miste orginalt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Haha! I det miste orginalt! 9381538[/snapback] Det var... Hmm... Interessant (Hva skal det være godt for?) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Han prøver å lage sitt eget miniatyropprør mot liksminken og den "standardiserte" bm-opptredenen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Likte kostymet hans, greit nok med lunsjpausen, men den ble litt for lang. Men ville foretrukket blod og grisetryner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er vel akkurat det han prøver å "protestere" mot. Den der blod og sauehoder/grisetryner og liksminke-stereotypen BM-konserter er blitt. xP Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Var ikke der selv, men det der så litt småpatetisk ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det eneste han greide den kvelden var å skape et flaut og irriterende irritasjonsmoment som i stor grad ødela konserten. Setlisten var dritbra; startet med Deathcrush, så over til Freezing Moon og så enda flere utvalgte høydepunkter i kronologisk rekkefølge. Selve konseptet til hva Attila holder på med liker jeg; å kødde med de typiske estetiske black metal-konvesjonene. Men når han drar det så langt at det hele blir komisk og flaut, og ikke tilfører musikken noe som helst (tvert imot), så har han feilet. Still opp i jeans og t-skjorte og la musikken tale for seg selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Still opp i jeans og t-skjorte og la musikken tale for seg selv. 9381873[/snapback] Seconded. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå