Gå til innhold

Hole in the Sky-Metallfestival i bergen 22/8-25/8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekk festival. Mange tidige mennesker. Passerte Gaahl en del ganger, følte meg nesten litt utilpass iom. at jeg gikk med Gorgoroth-skjorte, følte jeg burde si noe :p.

Utrolig hvor fascinerte folk er av høyden min, skulle tro jeg var den første de har sett på 2m. En tok til og med bilde av meg, bare koselig det :)

Men forbanna drittsøyler. Den svære jævelen midt i salen og den som er på siden av scenen.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

I år var jeg litt smartere enn ifjor. Ryggen min griner om jeg står i ro i mer enn 10min, så iår vekslet jeg på location :p Gikk litt rundt, ut til bodene og inn på Røkeriet igjen og slikt. Ifjor pinet jeg meg selv med å stå helt foran flere timer i strekk, ødela hele konsertopplevelsen.

Lenke til kommentar

Stilte opp utkledd som dopapir-mumie, satt og las avisa, spiste frukt og drakk kaffe mens han sang...og blei intervjua av MTV mellom noen låter. Resten av bandet spilte fett, men showet til Attila var så irriterende at det ødela hele greia. Jaja, veit at han gjør dette som protest mot den typiske black metal-estetikken, men det får da være måte på. Det som i utgangspunktet skulle være provoserende ble direkte flaut å se på.

Lenke til kommentar
Stilte opp utkledd som dopapir-mumie, satt og las avisa, spiste frukt og drakk kaffe mens han sang...og blei intervjua av MTV mellom noen låter. Resten av bandet spilte fett, men showet til Attila var så irriterende at det ødela hele greia. Jaja, veit at han gjør dette som protest mot den typiske black metal-estetikken, men det får da være måte på. Det som i utgangspunktet skulle være provoserende ble direkte flaut å se på.

9380516[/snapback]

Det hørtes.... Hmm...

Lenke til kommentar

Det eneste han greide den kvelden var å skape et flaut og irriterende irritasjonsmoment som i stor grad ødela konserten. Setlisten var dritbra; startet med Deathcrush, så over til Freezing Moon og så enda flere utvalgte høydepunkter i kronologisk rekkefølge. Selve konseptet til hva Attila holder på med liker jeg; å kødde med de typiske estetiske black metal-konvesjonene. Men når han drar det så langt at det hele blir komisk og flaut, og ikke tilfører musikken noe som helst (tvert imot), så har han feilet.

Still opp i jeans og t-skjorte og la musikken tale for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...