Deadringer Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg viser puppene mine på webcam for 200,- 9295332[/snapback] Jeg får se de gratis, så du får ikke 5 røde øre av meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg viser puppene mine på webcam for 200,- 9295332[/snapback] Er de noe fine da? Vurderer det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) jeg tror det ville funked bedre på jippii.no :!: -leifedit Endret 17. august 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvis jeg ikke hadde vært så treig så.... Herre, jeg hadde lyst å se Immortal! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har tenkt å reise i år berre for å irritere folka som verkeleg har lyst å sjå banda som eg ikkje bryr meg eit rektalhår om i det heile. Stå innafor og le over gjerdet. <3 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Glem å kalle dette for festival. 850 bill på USF? Alt for lite. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Øh... Kvar er logikken? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Piss og drit. Lørdagen er jo utsolgt?Hva f...bruker jeg spm.tegn etter? Piss og drit. Lørdagen er jo utsolgt!! 9223331[/snapback] Jeg kjøper gjerne billetter til Lørdag, eventuelt helgepass hvis noen skal selge. Eg trur ein bør sjå pwd3679 sine innlegg i ein samanheng. Det er alltid kjipt å sitje og sjå alle som skal gå på den artige festivalen.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vel, han har hatt god tid på seg til å skaffe billettar. Ingenting å syte over. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Glinter'n pakker sakene sine nå. Minifest i kveld, og så rett til Bergen i morgen formiddag. Dette blir stas! ROMSDAL REPRIZENT Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Merker jeg begynner å glede meg nå. Nå har jeg jobb også, så jeg kan ta meg råd til å sløse vekk litt penger på merch og samleobjekter. Synd jeg skal på skolen på fredag, så tar det litt rolig på torsdagen, men resten av helgen skal jeg ha en ting i fokus Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Piss og drit. Lørdagen er jo utsolgt?Hva f...bruker jeg spm.tegn etter? Piss og drit. Lørdagen er jo utsolgt!! 9223331[/snapback] Jeg kjøper gjerne billetter til Lørdag, eventuelt helgepass hvis noen skal selge. Eg trur ein bør sjå pwd3679 sine innlegg i ein samanheng. Det er alltid kjipt å sitje og sjå alle som skal gå på den artige festivalen.. 9316513[/snapback] Jeg pisser på hele "festivalen", eller utvidede konserten som jeg ville kalt det med usle 850 billetter i salg! aaaarrrrrggggghhhhh! grrrr Endret 22. august 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Morro med Extreme Noise Terror i går kveld!! Lasse Marhaug var bra. God ren støy, god oppbygging, fint gitarspill av Ivar Bjørnson(?). Monolithic var fantastisk. Et av de beste og mest uventede tingene jeg har sett på lenge. Shining var renty møkk. Pop-rock\fri-jazz piss totalt blottet for originalitet og musikalitet, som kun resirkulerte klisjeer som kunne vært tatt fra et nyer Korn-album og blandet det med litt prog\generisk Mr Bungle rip-off\ fri-jazz. Hadde ingenting på en slik kveld å gjøre. Men de to første gjorde opp for det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 i morgen begynner vi den lange reisen sørover. kjenner at jeg begynner å glede meg! NORDLAND REPRIZENT! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg pisser på hele "festivalen", eller utvidede konserten som jeg ville kalt det med usle 850 billetter i salg! aaaarrrrrggggghhhhh! 9330757[/snapback] Hvor har du fått dette tallet fra? Det er da plass til minst 1500 mennesker der. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Var forresten på fjelltur på Lyshornet i Os i dag, med Immortal på ørene som oppvarming til HitS. På vei ned igjen møtte jeg, av alle personer, mr Immortal himself - Olve "Abbath" Eikemo - på fjelltur med en engelsktalende metaljente. Fikk oss en lengre prat om lørdag, han så ikke så veldig frem til det faktisk, pga spilletidspunkt, varmen, den jævla søylen på verftet (ville heller hatt det i Teatergarasjen), osv. De hadde ikke øvd siden Wacken, men skulle øve de to neste dagene nå. Solarfall og Mountains Of Might skal bli filmet til den kommende live-DVDen, siden de ikke fikk tid til å spille de på Wacken der resten av DVDen er filmet :-) Blir nok fett på lørdag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Blir skikkelig gøy å se hullet i himmelen åpne seg over Bergen. Takket nei til en crewplass fordi jeg ikke orket stresset siden jeg faktisk har fri frem til mandag, men skal vel være med en del folk som skal på konserter, og treffer vel på noen på inside (som jeg regner med blir plassen folk henger på dagtid) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg pisser på hele "festivalen", eller utvidede konserten som jeg ville kalt det med usle 850 billetter i salg! aaaarrrrrggggghhhhh! 9330757[/snapback] Hvor har du fått dette tallet fra? Det er da plass til minst 1500 mennesker der. 9339110[/snapback] Det ble lagt ut 850 billetter. Jeg vet og at det er plass til 1500. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det ble lagt ut 850 billetter. Jeg vet og at det er plass til 1500. 9339869[/snapback] Hm, merkelig.. det er ikke 850 dagsbilletter og resten av plassene er for helgepass eller omvendt da? Uansett, om du er på jakt etter billett så er det en del som annonserer for å selge og kjøpe på screammagazine.com-forumet under "buy & sell" Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Eg er nett komen heim frå Day of Possession, første (og hittil beste) dagen på HITS. Slavia var ikkje så dumme, eg har såvidt fått høyre dei på MySpace før konserten og det var ikkje det verste eg har vore ute for. Helldiver ber arven frå Purified in Blood vidare, men det er ikkje fantastisk på nokon måte. The Batallion var gode, deaththrash, rå, brutal, barsk. Gode saker. Manngard var gode, som vanleg, og eg er spend på den nye plata. Morosam gjesteopptreden på siste songen. Til sist kom dei gode, gamle guta frå Immolation på scenen. Dødsmetall slik det skal vere. Fantastisk på ganske mange ulike måter. Gler meg til fredag og laurdag! EDIT: Fy faen så fantastisk det var! På fredag var eg på scenen med Testament, no sit eg med ei knakande fin Immortal-tskjorte og Sabbath-trommestikke medan eg prøver å forstå kva som eigentleg skjedde. Testament, Kreator, Immortal, Mayhem, Entombed og Sabbat. Så mykje bra, så lita tid... Over the Wall av Testament tok fullstendig av på scenen, å helse på Greg Christian, Alex Skolnick, Chuck Billy samt veksle nokre ord med Nick Barker var ei så overveldande oppleving at eg har ikkje ord for det. Endret 26. august 2007 av noodles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå