Deadringer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Diskuter festivalen her. Hvem skal, når skal du, osv. Selv har jeg dessverre kun billett til første kvelden på Garage. Men får sett Immolation og Manngard, så er fornøyd sånn sett. Selv om det var Napalm Death som var hovedgrunnen til at jeg ville dra, men de vil ingen av de jeg drar med se. Programmet for festivalen # Anaal Nathrakh# Belphegor # Bloodthorn # Deathcon # Destroyer 666 # Entombed # Helldiver # Immolation # Immortal # Kreator # Manngard # Mayhem # Melechesh # Napalm Death # Old # Sabbat # Secrets of the Moon # Slavia # TBC (when we feel like it) # Testament # The Batallion # Vreid Endret 20. juni 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal dit med trådstarter og Espen Pai ^^ Jeg vet bare når vi reiser. That's all. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Eg har helgepass, men kunne tenkt meg båe dagane på Garage. Programmet er fantastisk, og klassikarane vert høgdepunkta for meg med Testament, Mayhem, Entombed, Immortal, Kreator og Sabbat. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Skal skaffe meg helgepass. Hvordan er det med overnatting? blir hotellene fort fulle ? Endret 7. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Steike, eg er så glad for at eg nesten bur på verftet. ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Håper du har digert kjøleskap med plass til flere hundre liter øl. Vi er en liten bøling som skal ha fest der. :-------------P Møre og Romsdal reprizent!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg sover ute på en benk om det er det som skal til. Ellers får jeg smiske litt med kjentfolk oppi der. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Telt er vel en mulighet? det finnes vel parker i bergeen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 frister veldig!! men har ingen og reise med Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå kan frøken Torgrim vennligst trekke tommelen ut av rævva og annonsere det siste bandet syns jeg. Et HELVETES fett band var booka, men så gikk det hele i vasken. Faen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 18-års aldersgrense? Fucĸ that! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 18-års aldersgrense? Fucĸ that! 8888924[/snapback] Bless that. <3 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvilket band var booket? Er jo greit å vite hva man går glipp av.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Skrevet i første innlegg. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da er helgepasset i lommen. Entombed for fa'an! Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 F**n, skal ikke ditt men har sykt lyst til å se IMMOLATION Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kinky Danielsson's speller opp til dans i år også. Still opp og ta dere en svingom. Ellers har det blitt noen forandringer/oppdateringer i lineup. Old er ute grunnet lineup-problemer, og Blood Tsunami stepper inn. Siste band er også annonsert: Nifelheim Og så har HITS-gjengen smelt istand en offisiell Kick-Off på tirsdagen. Shining(N), Lasse Marhaug og Monolithic. Går nok glipp av dette, hvilket er temmelig forbanna kjipt igrunn. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hadde vært knall å tatt en tur gitt. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kinky Danielsson's speller opp til dans i år også. Still opp og ta dere en svingom. 9078524[/snapback] Skamme seg, burde de. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvilke dager skal folk få med seg da? Sjøl går eg for et Weekend-pass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå