Gjest member-102569 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) hei.. lurte på om noen vet hvordan man formaterer en nokia 6280?`eller innstalere alt på nytt? har ganske mye feil på den nu. så kansje det ordner seg når jeg for fiksa d;) kamera virter ikke. å når jeg ringer detter plutselig samtaln ut:S Endret 18. september 2017 av member-102569 Redigert bort navn Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tast koden *#7370#. Du blir deretter bedt om kode. Dersom du ikke har endret den er koden 12345. Obs! Dette er en hard reset av telefonen. Telefonen vil gå tilbake til fabrikkinnstillt, dvs. alt blir slettet og telefonen vil være som da den kom av samlebåndet. Husk å ta backup først! Lenke til kommentar
Gjest member-102569 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 det skjer ikek noe når jeg taster inn den kodn:S? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sorry. Jeg leste 6680... Den koden fungerer ikke på 6280. Det finnes ingen måte å ta en hard reset på 6280. Du kan prøve en soft reset *#7780# og se om det hjelper deg, men den fjerner bare brukerinnstillingene fra telefonen. Eneste måten å få tatt en hard reset på denne telefonen er å kontakte et service verksted er jeg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå