Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hva kan gjøres bedre på bilder som det her? Sorry for liten size. (Ikke tatt av meg, en kamerat) Endret 7. juni 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan ikke helt svare på hva dere kunne gjort bedre, for jeg syntes egentlig at dere fanget en veldig god, "myk" sommerfølelse med dette bildet. Fikk lyst til å gå og bade. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde gått nærmere tårnet, og tatt bildet slik at det enten hadde blitt mere himmel eller mere sjø. Midtstilt = litt kjedelig. Ville sannsynligvis gått for 2/3 med himmel - for man vil jo gjerne ha med tårnet Lenke til kommentar
ozone Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fint bilde! Men det er jo ingen solnedganger som ser slik ut i virkeligheten... (Da har man en øyesykdom isåfall) Jeg ville prøvd å få litt mer lys på forgrunnen. (Det er mye å gå på før himmelen brenner ut). Da ville det lignet mer på sånn det faktisk så ut, når bildet ble tatt Komposisjonsmessig har andre uttalt seg om. Stå på Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Joda, denne solnedgangen er veldig virkelighetsnær. Kameraet var ikke i noen slags form for spesialmodus og bildet er ikke tukla med at all bortsett fra at det er resiza. Så ca sånn ut som det gjør på bildet, utrolig vakkert. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Flott bilde KOmmer ikke på så mye negativt her, hunne kanskje klipt bort litt av det svarte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå