magiXen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som veit om noen skikkelig gode spill til Ps2 Kjøpte meg nemlig old school konsollen i slim versjon i går kveld Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som veit om noen skikkelig gode spill til Ps2 Kjøpte meg nemlig old school konsollen i slim versjon i går kveld 8809787[/snapback] vel du har c.a 8000 forskjellige spill og velge mellom. du kunne jo si hva slags spill du liker da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Final Fantasy X Final Fantasy XII Mine to forslag (: Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Kommer til å ramse opp noen serier isteden for kun enkeltspill! Tekken MGS FF Tomb Raider Burnout SSX THPS Escape from Monkey Island WRC GTA Resident Evil Megaman Manhunt Soul Calibur Silent Hill Vel, det er de spilla jeg spiller hvertfall Har ikke prøvd Shadow of the C, God of War, Kingdom H eller ico ennå. Men det skal visst være kjempe titler alt samma EDIT: glemte visst GT-serien ja Endret 7. juni 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 kjøpte meg ps3 og har endt opp med å spille ps2 spill mine favoritter er: God of war 1: låner det av en kammerat og det er utrolig bra og morsomt spill. resident evil 4: utrolig bra spill med en veldig god historie og litt ekstra stash enn i gc versjonen. grand turismo 3 og 4: man kan si hva man vil om forza men jeg elsker gt serien og gleder meg bare til 5 shadow of the coloses: har ikke testet dette så mye men har knertet 2 kjemper og synes dette også er et veldig godt spill. kommer vel snart til å spille god of war 2 bare jeg blir ferdig med 1. vil også anbefale alle metal gear spillene. knakkende god historie i alle spillene. har du game cube burde du kjøpe det metal gear solid: twin snake som er en oppdatert versjon av det første mgs spillet. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 liker det meste av spill.. liker best multiplayer spill som jeg kan spille med andre i split screen.. spiller ikke så mye for meg selv.. WWE er en slager her i huset liker for det meste slåss/skyting/action Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg er en stor fan av partyspill ^^ Singstar, Buzz og DDR er konge (: Hørt Guitar Hero også er kult. Fins mange spill under de. Endret 8. juni 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Metal Gear Solid Resident evil 4 God Of War Grand Theft Auto Serien Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 God Of War, Grand Theft Auto og Burnout i tillegg til sportsspill som Fifa er blant mine PS2 favoritter Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 GTA, Gran Turismo, FIFA,Silent hill, resident evil, SSX ++++ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 God Of War og God Of War 2, dem beste spillene til PS2 noen gang , anbefales!! Kan nevne og Ratchet And clank og Jak and Daxter, Jak 2 og Jak 3 Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som veit om noen skikkelig gode spill til Ps2 Kjøpte meg nemlig old school konsollen i slim versjon i går kveld 8809787[/snapback] Shadow Of The Colosus er helt ekstremt magisk bra også , God of War 2 har bare prøvde dette, GTA:San andreas for eksempel rett og slett en klassiker. Mange fler men jeg anbefaler det første. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 MUST til ps2: Guitar Hero 1 & 2 Shadow of the collosus Devil may cry 1 og 3 (ikke 2) Ratchet and clank(1-2-3) God of war 1 og 2 Soul Calibur (jeg har bare 2, men en er sikkert bra) GTA: SA VC og III Tekken tag eller 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ser mange anbefaler SotC, og det er vel og bra. For det er eit fantastisk herlig spill syns eg Men ICO er også ein glemt perle, som desverre ikkje fikk den oppmerksomheten det fortjente.Er fra utviklerene bak SotC og foregår i samme univers som sistnevnte. Veldig orginalt gameplay med utrolig brettdesign og veldig flott grafikk. Førsteintrykket kan virke litt kjipt for mange har eg intrykk av, men ikkje legg det fra deg. Gi det litt tid og du blir trollbundet Endret 9. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gratulere med et godt valg i alle fall, bedre spillutvalg per dags dato til en konsoll skal du jaggu ta lete lenge etter. Utav de spillene jeg har til PS2 (veldig få, kun vel 10 stykk) kan jeg på det varmeste anbefale Gran Turismo 4, Shadow of the Colossus og Black. 3 totalt forskjellige spill med totalt forskjellig opplevelse, men gode gud de er bra. Kan og anbefale God of War 1, men vet ingen ting om God of War 2 ettersom jeg ikke har testet den ut ennå. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vel det kan jeg fortelle om, God of War 2 er den beste spillopplevelsen du noensinne har opplevd. Så enkelt er det Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Noen som kan beskrive God of War? er ikke veldig intresert i hva en nettavis har og si om spillet.. er mer intresert i å høre hva vanlig mann i gata mener og hvorfor dette Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ssx er til å anbefale. Jeg savner oddworld spillet med Abe. Brukte å spille for maange år siden. Men det var vel kanskje et ps spill..? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du kan jo stikke inn på www.gametrailers.com og sjekke ut lange klipp fra spillene vi kommer med her Finner mange gode klipp der inne ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå