Gå til innhold

Kommentar-tråd til: Worklogg: "Speedbåt" prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ble veldig fint med de rekkene, men har du tenkt på vektfordelingen med batteriet helt på den ene siden?

Beslaget bak på akterspeilet ble også veldig bra, jeg la bare på en tynn plate på min for utseendes skyld, den ser ganske tykk og god ut den du har på din eller?

Nå gjenstår dert bare og få motor på den da, angående det, hvordan motor var det du skulle ha på den igjen?

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Ble veldig fint med de rekkene, men har du tenkt på vektfordelingen med batteriet helt på den ene siden?

Beslaget bak på akterspeilet ble også veldig bra, jeg la bare på en tynn plate på min for utseendes skyld, den ser ganske tykk og god ut den du har på din eller?

Nå gjenstår dert bare og få motor på den da, angående det, hvordan motor var det du skulle ha på den igjen?

8989465[/snapback]

Husker ikke hvor mange mm plata er, men den er vel rundt 4 kanskje. Den er ihvertfall ganske god. Har en Evinrude 20hk fra 1985 som jeg skal ha på. Testa den om søndagen i tønne, gikk som et uvær :p Hva mener du med vektfordelingen? Når den ligger til "kai" eller når jeg kjører i den?

Lenke til kommentar
Sett på motoren nå og sjøsett! :D

Husk bilder da!

8993642[/snapback]

Må bare få snudd fjernkontrollen eller bytta den ut sånn at gass-kabelen går riktig vei, så er den klar til å settes utpå. Holder på med en lite finish på motordekselet også. Det var spraylakkert av en tidligere eier i en slags blå farge. Var ikke ordentlig gjort, så holder på å slipe ned og grunne for å lakke i sort metallic.

Lenke til kommentar
Hva mener du med vektfordelingen? Når den ligger til "kai" eller når jeg kjører i den?

Begge deler, du skal vel ha en kalesje over den eller? da kan det være greit at ikke den ligger så veldig sjeivt, og det er greit at den ligger rett når du kjører også, vanskelig og kombinere men det går ;)

Lenke til kommentar
Hva mener du med vektfordelingen? Når den ligger til "kai" eller når jeg kjører i den?

Begge deler, du skal vel ha en kalesje over den eller? da kan det være greit at ikke den ligger så veldig sjeivt, og det er greit at den ligger rett når du kjører også, vanskelig og kombinere men det går ;)

8997633[/snapback]

Ok. Er ikke noe problem å få den til å ligge rett når den ligger til brygga. Har jo litt forskjellig ting som tank etc. som blir liggende under på den siden når den ligger stille. Ellers så vil jo batteriet hjelpe med å rette opp når jeg kjører siden jeg sitter på motsatt side av batteriet.

Lenke til kommentar

trur de ska gå and og snu de på motoren om du setter den nedover i stede for oppover.

altso den som går fram og tilbake står som oftast oppover sån som giren gjer om du tar ut den og setter den oppned so skal de funke

om du skjønner ka eg meina

Lenke til kommentar
trur de ska gå and og snu de på motoren om du setter den nedover i stede for oppover.

altso den som går fram og tilbake står som oftast oppover sån som giren gjer om du tar ut den  og setter den oppned so skal de funke

om du skjønner ka eg meina

9008569[/snapback]

Skjønner hva du mener, men da får jeg ikke fester til kablene skjønner du.

Lenke til kommentar
Hehe hadde akkuratt samme problem med min kontrollboks, passer kun sammen på en måte, ethvert forsøk på og flytte noe endte bare tilbake til der det sto for og få det til og virke igjen :thumbdown:

9013308[/snapback]

Mhm, har yamaha boksen til slags nå da, så er etter en ny. Endten pent brukt eller ny. Blir det ny, blir det ultraflex. Men tror du at kanskje denne kontrollboksen kan snus?

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar
Synes ikke de boksene ser så veldig ut jeg, men heldig som jeg er får jeg tak i billige omc bokser gjennom gamle jobben :)

Vurderer og bytte den gamle hvite mot en svart en (omc)

9013406[/snapback]

Hakke lyst til å selge den gamle hvis du kjøper deg ny da? :innocent:

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar
Var det jeg kanskje tenkte på, må se hvor billig jeg kan få en ny/brukt en.... Men trenger du tenningslås o.l? hvis ikke kan det jo kanskje bli litt billigere.....

9013463[/snapback]

Trenger ikke noe sånt. Bare noe som kan brukes til å gire og gi gass med :p

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...