Gå til innhold

For store avatarer

Anbefalte innlegg

Har sett noe nå som jeg mener har litt for store avatarer (drbass for eksempel). Bør kanskje være en del mindre. På størrelse med den hunden som en eller annen har er greit. Bør ikke være større. Blir for uryddigt, upent og for mye å loade. Takker forresten meget mye for at dere hørte på forslaget mitt og enabled de. Får håpe de overlever prøveperioden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

avatarer er fine de.. man kjenner igjen personer før man har lest brukernavnet... vet min avatar er ca 16pixler for stor (96x96) men det fikser jeg når jeg kommer hjem, bruker den på et annet forum og der avataren skal være 32x32... (der blir den resizet med html)

edit: dæven... jaja, nå er avataren min dobbelt så stor som det er lov... jaja, endrer den i kveld...

Lenke til kommentar
bruker den på et annet forum og der avataren skal være 32x32... (der blir den resizet med html)

HTML-resizing er jo greit for den visuelle støyen, men det endrar ikkje størrelsen på fila, så det er like treigt å laste ned.

Lenke til kommentar

ingen som har sett B|Real sin da? 13.3KB.... trodde du klarte å passe på deg selv før du begynte å klage på andre jeg.. :-?

btw: nå har jeg fjerner bildet mitt fra siggen pluss at jeg har minsket bildet under navnet mitt, så da regner jeg med at du er fornøys B|Real?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...