Blib Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har sett noe nå som jeg mener har litt for store avatarer (drbass for eksempel). Bør kanskje være en del mindre. På størrelse med den hunden som en eller annen har er greit. Bør ikke være større. Blir for uryddigt, upent og for mye å loade. Takker forresten meget mye for at dere hørte på forslaget mitt og enabled de. Får håpe de overlever prøveperioden Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 forumet går mye mye treigere med alt dette unødvendige. Bruket litt tid på å loade opp siden med 40mbits linje. Dessuten tar det veldig lang tid å poste denne tråden her. Kan vi ikke ha det som i gamle dager? Jeg vil ha et raskt forum!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg liker avatarer, veldig godt, du har jo også en selv. Men det får være grenser for hvor store og hvor brede+høye de skal være. Din for eksempel er jo velddig grei Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 avatarer er fine de.. man kjenner igjen personer før man har lest brukernavnet... vet min avatar er ca 16pixler for stor (96x96) men det fikser jeg når jeg kommer hjem, bruker den på et annet forum og der avataren skal være 32x32... (der blir den resizet med html) edit: dæven... jaja, nå er avataren min dobbelt så stor som det er lov... jaja, endrer den i kveld... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg liker avatarer, veldig godt, du har jo også en selv. Men det får være grenser for hvor store og hvor brede+høye de skal være. Din for eksempel er jo velddig grei Avataren din er på feil plass. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 bruker den på et annet forum og der avataren skal være 32x32... (der blir den resizet med html) HTML-resizing er jo greit for den visuelle støyen, men det endrar ikkje størrelsen på fila, så det er like treigt å laste ned. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Så du synes min avatar er for stor da ? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Så du synes min avatar er for stor da ? Hmm.. den er 100 x 139 dvs 50 for bred og 89 for lang.. Og den er 14 KB større enn de 6 KB som er max.. Hva tror du? Jeg synes i alle fall den er for stor. :-? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Så du synes min avatar er for stor da ? JA Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ingen som har sett B|Real sin da? 13.3KB.... trodde du klarte å passe på deg selv før du begynte å klage på andre jeg.. :-? btw: nå har jeg fjerner bildet mitt fra siggen pluss at jeg har minsket bildet under navnet mitt, så da regner jeg med at du er fornøys B|Real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ingen som har sett B|Real sin da? 13.3KB.... trodde du klarte å passe på deg selv før du begynte å klage på andre jeg.. :-? Jeg jobber FFS med saken. Kan ikke så mye om *.gif filer...gi meg litt tid dah! Edit: job done! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå