ulv666 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Fikk tak noen gammle ubrukte Psone maskiner fra en forhandler som ikke ville ha dem liggende på lageret enda. Tenkte jeg kunne legge inn en på gutterommet eller noe( det vil si mitt rom), De er jo gammle nå, hvordan ble den letteste måten å kjøre backups på de, måtte man modde dem, eller kunne man bare bruke såkalte Breaker Pro/swap magic. Har noen eventuelt noen gammle chipper, eller slike plater de ville ha blitt kvitt, eller hvet om hvor man kan få tak i. *dette innlegget ligger og på modifikasjoner* Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Fikk tak noen gammle ubrukte Psone maskiner fra en forhandler som ikke ville ha dem liggende på lageret enda. Tenkte jeg kunne legge inn en på gutterommet eller noe( det vil si mitt rom), De er jo gammle nå, hvordan ble den letteste måten å kjøre backups på de, måtte man modde dem, eller kunne man bare bruke såkalte Breaker Pro/swap magic. Har noen eventuelt noen gammle chipper, eller slike plater de ville ha blitt kvitt, eller hvet om hvor man kan få tak i. *dette innlegget ligger og på modifikasjoner* 8809053[/snapback] Har montert mange modchip i de. Men det er leeenge siden Her får du chip til 49,- http://hammar.no/mp.asp?h=193&u=365 Endret 7. juni 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 takker for linken, ikke så gal pris det.. betalte bare 50 kr pr konsolet.. hvor mye kan jeg ta for modda psone.. 300 kr ca kanskje var det noe stort problem å få moddet de , har aldri prøvd før.. har en del å feile på da he he Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 takker for linken, ikke så gal pris det..betalte bare 50 kr pr konsolet.. hvor mye kan jeg ta for modda psone.. 300 kr ca kanskje var det noe stort problem å få moddet de , har aldri prøvd før.. har en del å feile på da he he 8809204[/snapback] er det lille typen ps1 eller er det den gamle grå og hvilke modell nummer har de Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 takker for linken, ikke så gal pris det..betalte bare 50 kr pr konsolet.. hvor mye kan jeg ta for modda psone.. 300 kr ca kanskje var det noe stort problem å få moddet de , har aldri prøvd før.. har en del å feile på da he he 8809204[/snapback] Ingen ting er problem når en kan det. Men så har jeg holdt på med elektronikk i "noen" år. Tror foresten jeg har liggende en del chip til pal modellen, et sted. Les tegningene nøye før du begynner. Tynn loddebolt, spiss på 0.25mm, vær forsiktig med varmen fra bolten. 0g en god tråd. PSOne er den lille Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 takker for linken, ikke så gal pris det..betalte bare 50 kr pr konsolet.. hvor mye kan jeg ta for modda psone.. 300 kr ca kanskje var det noe stort problem å få moddet de , har aldri prøvd før.. har en del å feile på da he he 8809204[/snapback] Ingen ting er problem når en kan det. Men så har jeg holdt på med elektronikk i "noen" år. Tror foresten jeg har liggende en del chip til pal modellen, et sted. Les tegningene nøye før du begynner. Tynn loddebolt, spiss på 0.25mm, vær forsiktig med varmen fra bolten. 0g en god tråd. PSOne er den lille 8809691[/snapback] det vet jeg selvfølgelig , men jeg spurte siden det er så mange som tar feil av ps1 og psone Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 jeg bestile noe fra hammar i fjor men jeg fikk det aldri (postoppkrav) sende mail på mail , men fikk aldr noe svar. så hammer x10 Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 takker for linken, ikke så gal pris det..betalte bare 50 kr pr konsolet.. hvor mye kan jeg ta for modda psone.. 300 kr ca kanskje var det noe stort problem å få moddet de , har aldri prøvd før.. har en del å feile på da he he 8809204[/snapback] er det lille typen ps1 eller er det den gamle grå og hvilke modell nummer har de 8809303[/snapback] De er av den lille grå typen Psone scph-102c Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Har du lyst til å bli kvitt noen av chippene om de dukker fram, for en billig penge. Eneste måten å lære , er å feile. Og jeg har feila mye, så da burde jeg være veldig flink Endret 8. juni 2007 av ulv666 Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har du lyst til å bli kvitt noen av chippene om de dukker fram, for en billig penge. Eneste måten å lære , er å feile. Og jeg har feila mye, så da burde jeg være veldig flink 8810810[/snapback] De har dukket opp Var ikke så langt vekk Sender deg en PM med mail adr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå