Gjest aiw Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 for å si det sån... det er jo sant som du sier MEN... du er på macn eller en eller annen spise plass og du er jævli slutten og gleder deg til å hive innpå... men på det andre bordet på din venstre side er det et par som er da ganske så overvektig og mannen er ganske så hårete og har forspill og disse følger bare loven og man kan ikke si gi fan med dere siden de følger bare loven... vet dette er å ta det i det ekstreme men skal det være lov så må man være forberedt på at man kmr i en sån situasjon siden det er faktisk ikke helt umulig men du har et poeng i det du sier det skal du ha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg ser ikke noe poeng i det du sa,aiw. Det at man er naken offentlig betyr ikke at man må kaste seg over hverandre. Det jeg reagerer på er at det ikke er passende og man kan føle seg støtt. Det passer ikke inn i vårt klima eller vår kultur. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skjønner ikke helt hva dette har med klima å gjøre. Poenget hans er vel mer at om de hadde gjort det, eller om noen hadde gjort det (Hypotetisk), så kunne man ikke stoppet dem. Å at siden dette er "lovlig" så kan man komme opp i en slik situasjon. Det gir jo mening det. Selv om jeg ikke helt er sikker på om det faktisk stemmer. KittyCat: Det er folk som kan ha sex med hve som helst å ikke føle noe merkelig eller vondt med det uansett. Folk uten hemninger i det heletatt for nakenhet og seksualitet, er litt creepy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg