Gå til innhold

Assassin's Creed kommer i November!

Anbefalte innlegg

Nå er ikke GTA 4 i nærheten av samme grafikk og gameplay da, ser ikke helt utfordringen. Assassins Creed kommer til å danke ut alt som er, bare vent og se.

8811016[/snapback]

Tja. Er enig i at screenshotsa som har kommet fra GTA4 ikke har svimeslått meg så langt slik det meste jeg har sett av AC har gjort. Men jeg er spent på hva R* får til med folkelivet. Altså følelsen du får hvis du stopper opp og ser rundt deg hvordan livet arter seg uten at du gjør noen ting. Det er veldig kult når folk stopper opp og peker på deg når du klatrer oppover veggen i AC, men ellers har jeg syntes de har sett ganske statiske ut og mest vært der for å være i veien når du skal rømme. Hvis R* får implementert Euphoria skikkelig i GTA4, tror jeg folkelivet kan oppleves som mye mindre syntetisk enn det vi har sett av AC til nå.

Og så lurer jeg på om vi kan komme til å savne interaksjonen med NPC'er i Mass Effect, og også her hvordan de oppfører seg uten at du invollverer deg. Riktignok var Oblivion et flott steg fra Morrowind når det gjaldt folk på gata, men jeg tror spranget blir større til ME, mens interaksjonen i AC vil begrense seg til å legge hånda på skuldra til dem du skal forbi. Hvilket i seg selv er utrolig kult, men igjen er jeg redd for at folk blir redusert til obstruksjoner.

Veldig enig med deg, Camrot. Er spent på om Ubisoft kan klare å dra dette i land. Men i og med at spillet har fått satt en så sen dato (i forhold til det som har vært fantasert om på diverse fora), så har jeg mer trua på at de skal klare det. Det er ingenting som hadde passet meg bedre enn at nettopp AC skulle bli Ubisofts første skikkelige trippel-A-tittel. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...