Gå til innhold

Assassin's Creed kommer i November!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det blir en tidlig julegave? Det er fremdeles en god stund til november, og dessuten ser jeg ikke bort ifra at spillet på nytt utsettes som alle andre spill.

8808951[/snapback]

Du har rett, må ikke ha så store forventninger angående annonseringer av lanseringer osv :thumbup:

Lenke til kommentar
var det ikkje 25 september som var planen da...:(

Vel, Halo 3 har kapret den datoen. Tviler på at noen konkurrerende stortitler ønsker å konkurrere med det. Fint at datoene spres litt.

Men spørs hva som skjer med Splinter Cell: Conviction som er relativt samme sjanger og også planlegges utgitt før jul.

Lenke til kommentar

Skal definitivt ha Lim. Ed. :D

""Additionally, as is becoming the de facto standard these days, the company will also release a Limited Edition version of the game, set to retail at $69.99 with:

# Tin box

# Penny Arcade comics

# Altair figure

# Mini strategy guide

# Trailers, documentaries, other videos ""

Lenke til kommentar
Er litt redd for at dette spillet ikke vil leve opp til hypen. Men gameplayvideoer viser jo til at det gjør det. Håper det blir bra. Hvis det er det så blir jeg glad :) (men ikke lommeboka mi)

8810151[/snapback]

Ikke la deg lure av videosnutter av spill. Spillutviklerne har muligheten til å scripte osv. for å få alt til å se langt bedre ut enn hva det egentlig er. Husker E3 videoen av første Brothers in Arms. Spillet så sinnsykt konge dersom i gameplay filmen, men var noe helt annet å spille. :(

Lenke til kommentar
Det burde vært med naughty bilder av Jade Raymond og as.. Spillets produsent. Ganske heit :dribble:

8810175[/snapback]

Haha, ja det hadde vært tidenes bonus-materiale. :!: Jeg er tett på å kjøpe CE jeg også, men jeg skulle ønske de hadde lagt ved soundtracket. Da hadde det vært en no-brainer for meg... :dontgetit:

Det er sant. Jeg venter med å kjøpe det til jeg har fått lest anmeldelser, og kanskje prøvd det selv og, om det kommer demo eller om demo maskinene i butikkene har det i.

8810280[/snapback]

Altså, vi vil jo få et godt inntrykk av hvordan spillet er på E3, når pressen selv skal få lov til å spille. Kommer til å renne over av gameplaysnutter og hands-on-artikler... :yes:

Jeg er egentlig litt skeptisk til en november-release på dette spillet. Vi har alle vært imponert over grafikken og teknologien i dette spillet, men hvor imponerte blir vi etter å ha spilt Mass Effect og GTA4? Jeg er litt bekymret for at det kan bli too little too late... På den andre siden må dette spillet sitte 100% for å slå igjennom, og hvis de skulle rushe det bare for å få det ut "tidsnok", ville det vel bare fallt sammen i sin egen hype...

Lenke til kommentar

GTA 4 har sin egen stil på grafikk, og det er San andreas skikkelig oppusett grafikk.

Ikke sånn som The Getaway som skal se mest realistisk ut.

Men ontopic: AC kommer til og selge bra og garantert få gode poeng på anmeldser.

Fysikken i spille, Gameplayet, grafikk og historien er garantert konge :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror ikke Assassin's Creed trenger å frykte hverken Halo 3, GTA IV eller Mass Effect. AC er en helt annen type spill en disse, så tror nok det pent blir plass til alle disse store titlene iløpet av høsten/vinteren.

Har selv veldig store forhåpninger til dette spillet, demoene vi har sett til nå er meget delikate.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Er litt redd for at dette spillet ikke vil leve opp til hypen. Men gameplayvideoer viser jo til at det gjør det. Håper det blir bra. Hvis det er det så blir jeg glad :) (men ikke lommeboka mi)

8810151[/snapback]

Må si meg litt enig i dette. Folk sammenlikner her med Mass Effect, GTA4, og Halo 3. Dette er uten tvil AAA-spill, ihvertfall de to siste, men det gikk opp for meg at UbiSoft ikke er kjent for å levere spill av trippel A-kvalitet. De har levert gode spill i Tom Clancy-serien, Sands of Time var jo også en perle, men langt i fra et AAA-spill. Så frem til UbiSoft faktisk beviser de holder samme nivået som Rockstar, BioWare og Bungie, som faktsisk har bevist mer enn en gang at de kan lage spill av beste kvalitet, beholder jeg min sunne skepsis angående UbiSoft og Assassins Creed.

Lenke til kommentar

8810151[/snapback]

Må si meg litt enig i dette. Folk sammenlikner her med Mass Effect, GTA4, og Halo 3. Dette er uten tvil AAA-spill, ihvertfall de to siste, men det gikk opp for meg at UbiSoft ikke er kjent for å levere spill av trippel A-kvalitet. De har levert gode spill i Tom Clancy-serien, Sands of Time var jo også en perle, men langt i fra et AAA-spill. Så frem til UbiSoft faktisk beviser de holder samme nivået som Rockstar, BioWare og Bungie, som faktsisk har bevist mer enn en gang at de kan lage spill av beste kvalitet, beholder jeg min sunne skepsis angående UbiSoft og Assassins Creed.

8812064[/snapback]

Uansett om det ikke lever opp til hypen sin blir det sikkert vanvittig bra :) Det kommer hvertfall til å ligge i hylla mi så fort det kommer ut :p Sammen med GTA IV :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...