Gå til innhold

Tror dere denne musen duger til gaming?

Anbefalte innlegg

Jeg satt her å bladde gjennom i prisguiden på mus da jeg fant denne, den så ganske rar ut men når jeg så på bildene synes jeg den lignet veldig på Micrsoft Laser Mouse 6000 ( denne )

Så jeg tenkte jeg skulle spørre dere her på hardware om noen kanskje har prøvd denne eller har den? Jeg synes faktisk at den ser ganske god ut å holde i :p

Men det er fra Creative, de er vel ikke så kjente når det gjelde mus?

Jeg er litt nysjerrig :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er en descop mus? Jeg solgte nettopp en Deathadder til en venn av meg..

Før spillte jeg med en G5 , denne kan man sette i 8 ekstra vekter, jeg hadde i de gråe som veier 1.7gr... Så den var litt tung den også. G5 er sikkert større en den det er snakk om i den tråden uansett.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig fort svett i hendene når jeg spillte, den var veldig glatt. + en ting til som egentlig bare er pirking men, det kom et slags lag med graps/skitt vet ikke hva jeg skal kalle det :p rundt der man har fingertuppene på museknappene.. :D

EDIT : Post 50 :D

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar

Ja, sånt er litt synd. Blir svært fett av å spille intensive spill eller hvis man holder rundt musa hardt, men stoppet med det, så holder musa ganske lett. Bare ikke spill med fettete hender så går det fint, altså vask hendene etter du har spist fettete mat.

Lenke til kommentar

Det er litt rart fordi jeg har aldri opplevd liknene med noen andre jeg har hatt eller prøvd, hadde aldri dette problemer med G5.. Men jaja som sagt, det er pirking..

Man må helst holde den hardt for å få best aim for å si det sånn :p I hvert fall det jeg har opplevd..

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig spørte om var om dere tror den Creative musa er brukbar til gaming, jeg sa ikke jeg skulle ha den.. Det er ok at dere anbefaler forskjellige muser men det var ikke det jeg spurte om :)

Jeg kan vel like godt spørre igjen da, Tror dere den er bra nok til spilling? finner ikke noe spesielt når jeg googler den, fant en som skrev at den var ikke så bra på Icemat men ikke noe spesielt annet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...