noddyen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Som emnetittelen hinter om er jeg på utkikk etter en liten høyttaler for parken, terassen, stranda eller hvor det måtte være. Den må være batteridrevet og ha ok lyd. Mulighet for å koble til stikkontaken er et pluss, det samme er oppladbare batterier. Radio er ikke nødvendig, men da dama også skal bruke den er radio også et pluss Jeg har lest artikkelen på amobil.no "Høyttalere for parken", men sitter igjen med lite peiling på hvordan lyden er. Jeg har prøvd en iPal fra Tivoli og syns den var god (og med oppladbare batterier og radio scorer den høyt), men hvordan er lyden i forhold til andre aktører på markedet? Noen som har gode forslag, evt erfaringer fra andre høytalere mot lyden til iPal da det er kun den jeg har hørt til nå. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du kan sjekke de som nevnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774718 Sonic T-amp er også godt likt,men da må du kjøpe høyttalere ved siden. Den er til gjengjeld langt bedre enn små iPaler osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tror du skal lete lenge for å finne bedre alternativer enn iPal til ditt bruk egentlig.. Selvsagt kan du finne noe med mer trøkk i men da går det på bekostning av størrelse og gjerne brukervennlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå