DevianX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hallo, da dette nye forumet kom, var hastigheten meget bra og alt gikk veldig fort. Selv med isdn linje. I det siste opplever jeg at det går treigere å poste og åpne. Sitter også på 40mbits linje og den bruke faktisk litt tid på å åpne. Dette skjedde ikke før. Synes dette er litt irriterende og litt kjipt. Grunnet årsak kan være mange, men jeg tror det er masse bilder og overdrivelse med smilies! Jeg ville kanskje likt meg enda bedre her på hw.no hvis hastigheten hadde vært stabil. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg synes forumet går ganske fort for tiden ejg.. gikk mye treigere før.. nå har jeg aldri problemer Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 hw.no funka bedre etter en restart på pc'en min. Tror det må være årsaken. Hadde stått på i over 1. mnd med Windows XP. Sier seg selv at det ikke går så veldig bra da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hw.no funka bedre etter en restart på pc'en min. Tror det må være årsaken. Hadde stått på i over 1. mnd med Windows XP. Sier seg selv at det ikke går så veldig bra da. Ikke klag på oss da Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er blitt vesentlig raskere med det nye forumet, ingen tvil om det. Men en gang i blant så er det fremdeles litt tregt, ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Forumet er langt raskere en det var før denne oppdateringen så eg skjønner ikke ka du snakker om. Må være noe lokalt feil. Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nå har dessuten forumet fått sin egen (lille, søte) boks å leke seg på. Ser ut til at den nye serveren tar unna lasten uten problemer av noe slag. Mvh, Amund Lenke til kommentar
tfheen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ser ut til at den nye serveren tar unna lasten uten problemer av noe slag. Det er nesten så boksen kjeder seg, faktisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Den søte lille boksen sa til meg at den kjedet seg og at den liker avatarer på 80x80 bedre enn 50x50. Lol Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Den søte lille boksen sa til meg at den kjedet seg og at den liker avatarer på 80x80 bedre enn 50x50. Lol Smiske, smiske? Noen som er keen på større avatarer eller :-? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hw.no funka bedre etter en restart på pc'en min. Tror det må være årsaken. Hadde stått på i over 1. mnd med Windows XP. Sier seg selv at det ikke går så veldig bra da. Ikke klag på oss da Så sant så sant sir, syns det var merkelig da eg leste posten hans at forumet er trekt? Syns det er fly i forhold til det gammle. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 jeg sa jo at problemet lå hos meg. Windows XP hadde vært på altfor lenge. Dette var årsaken til at det gikk treigt. Har jo ikke ellers sagt at forumet er treigt!! Good work people! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå