siemensboy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei har nettopp formatert pcen helt, har ikke cden til hovedkortet, eller har den jo men så fungerer den ikke helt. Jeg har et msi hovedkort noen som kan finne en driver til nettverkskortet som er integret i hovedkortet, hovedkortet heter: kn8neo tror jeg el noe sånt. please Help Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kva meir enn K8N Neo? Neo2, Neo3 eller Neo4? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 det er det jeg ikke helt veit, står ikke mere på pakka Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Prøv å sjå overalt på pakken, evt. sjå i hefta du fekk med kortet. Kanskje du veit kva prosessor du har? Eller kva grafikkort? EDIT: er kortet svart eller raudt? Endret 7. juni 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sjekke msi sin hjemmeside? www.msi.com.tw Hovedkortet ditt er muligens under "arkiv". Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 fant pakka og detta stod på: MSI k8n Neo platinum edition S754 Nforce 3 250 gb, sata, gblan,atk, Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Då er det vel dette kortet? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 HVis det er samme kort så er det disse driverene du kan laste ned for å få nettverket til på maskinen din Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå