Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er NOS dyrt i bruk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er NOS dyrt i bruk ?

Hvor lenge holder f. eks. en 5lb flaske? Og hvor mye koster det å fylle på igjen, og hvor får man gjort det ?

8808419[/snapback]

hvor lenge den holder kommer ann på hva du har stilt inn dysene til å slippe ut når du aktiverer den.

regner med nos er som alt annet av gas å bensin, pris varierer etter "dagsformen" dvs det endres rimelig ofte.

hvor man får gjort det? sjekk med lokale verksted, eventuelt forhør deg litt om det finnes et verksted som driver mye med trimming, de vil nok være mer sannsynlige som folk som kan noe om dette eventuelt er interessert i å lære og dermed gjør en bedre jobb en noen som ikke har peiling og ikke gidder å lære.

tror forresten ikke dette lov i norge med nos på vanlige biler med hvite skilter.

og litt off topic så er noen biler ektremt enkle å sette opp nos på. er noen BMWer som det var så å si plug and play i inntakssystemet til bilen.

vis du skal gjøre det på en vanlig litt eldre bil så lykke til håper du kjører dataspurt og får den kalibrert for NOS, vis ikke så vil du fort slite i stykker/rase motoren

Lenke til kommentar
Nos er 100% lovlig.

får du godkjent en vanlig gatebil med NOS? da tenker jeg på bil med hvite skilter.

mener å huske at biltilsynet var fryktelig grinete på det i en avis artikkel for et par år siden.

mener de var så hissige på grunn av at det var en gass som var livsfarlig, og måte n det fungerte på i bilen.

Lenke til kommentar
Nos er 100% lovlig.

får du godkjent en vanlig gatebil med NOS? da tenker jeg på bil med hvite skilter.

mener å huske at biltilsynet var fryktelig grinete på det i en avis artikkel for et par år siden.

mener de var så hissige på grunn av at det var en gass som var livsfarlig, og måte n det fungerte på i bilen.

8826163[/snapback]

Ja, fikk no min euok med Nos.. biltilsynet sa ingenting på det heller.. bare å montere det skikkelig isåfall..

Lenke til kommentar
Er lovlig å ha montert men er vell ikke lovlig å bruke? trur også man må ha et slikt fare gass merke bakpå bilen har jeg hørt.

8836670[/snapback]

Det stemmer ;)

Kan være litt fett og ha et sånnt skilt bakpå da :p, da holder folket god avstand hvertfal :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...