kate Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har kjøpt meg en laptop å nylig med Vista Home Premium. FIREFOX: Installerte firefox m google verktøylinje (fant ikke download uten google greiene....) men opplever at det fryser/henger seg opp hele tiden. Har installert foxmarks men ellers ingen add-ons. IE: IE er forhåndsinnstallert på maskinen men det går fryktelig tregt til tross for at vi har fiberoptikk linje med god hastighet. Spesielt går det tregt å bytte mellom faner. Det ser ut til at det er Yahoo verktøylinje forhåndsinstallert. Ellers syns jeg Vista har mange stilige funksjoner men er generelt treigere. Endatil jeg har 1,8 GHz prosessor, 160 GB HD og 2GB RAM Lenke til kommentar
kate Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nå innstallert den nyeste versjonen av firefox og det ser ut til å gå mye bedre nå. MenIE er fremdeles veldig tregt Lenke til kommentar
kate Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 er det INGEN som har anelse om hvorfor IE er så tregt i VISTA? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kan være at Phishing filteret er aktivert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå