Ratatosk Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 The Hollywood Reporter har avslørt at flere nye bokser vil bli vist fram på E3. Microsoft vil presentere sin Xbox 1.5, som er en forbedret konsoll med video-storage support. En Playstation 2 recorder linket til TiVo teknologi vil også kanskje bli å se. Det virker som racet er i gang for å kapre kunder på multifunksjonelle underholdningsbokser folkens... Bra eller dårlig ting? Vi får se. Nintendo på sin side vil presentere en bærbar GameCube. Muligens et trekk for å sikre seg dominansen i det bærbare markedet etter at trusler som Nokia's N-Gage har dukket opp. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nintendo dominerer jo allerede big time på bærbar-marketet. GBA, GB color, og vanlig gb for den saks skyld... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Lurer på hvordan den Nokia telefonen som skal være lik Gameboy Advance. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 N-Gage skal være lagt opp for online spilling og har bluetooth. Det er det jeg kommer på av details akkurat nå. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 er xbox 1.5 en helt ny konsoll er bare en slags upgrade? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Samme som vanlig xbox, bare med flere features. Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, den inneholder noe kabeltv greier og no mulighet for å ta opp fra tv tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå