Dorian Gray Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis du søker på alle andre steder enn ordboken så vil du finne annen informasjon. Hvis du kun ønsker å bruke ordboken så er det greit, men det er en god del mennesker som skiller mellom -fil og -seksuell. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 ..men det er nå sånn at man kan være heterofil og biseksuell - altså at man kun forelsker seg i det motsatte kjønnet, men kan ha sex med begge kjønn. 9060533[/snapback] Tenner sexuelt, men tiltrekkes ikke på noen annen måte? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 ..men det er nå sånn at man kan være heterofil og biseksuell - altså at man kun forelsker seg i det motsatte kjønnet, men kan ha sex med begge kjønn. 9060533[/snapback] Tenner sexuelt, men tiltrekkes ikke på noen annen måte? 9064074[/snapback] Det kan se ut som jeg er biseksuell og antifil. =D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 I did not have sexual relations with that woman, miss Lewinsky ... Der går etter min mening grensen ... om noen whatsoever. Neida, jeg mener i likhet med den glade finnluggen at grensen går ved trusekanten. Og det gjelder selv de mere skinnhellige også. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hvis du søker på alle andre steder enn ordboken så vil du finne annen informasjon. Hvis du kun ønsker å bruke ordboken så er det greit, men det er en god del mennesker som skiller mellom -fil og -seksuell. 9063900[/snapback] Seksuelt tiltrukket og kjønnslig tiltrukket er en og samme ting, aksepter det. Hvis du har sex med begge kjønn er du BIFIL, ikke homofil eller hetrofil. Det du sier er at: Hvis en person bare har forhold med jenter, men har sex med gutter også, er han hetro.. Hvor er logikken i det om jeg tørr spørre ? PS: Du skriver: "klassifiseres", klassifiseringer og sertifiseringer foretas av staten, heldigvis ikke enkeltpersoner. Ergo, ordboka er den ledende, ikke hva DU selv føler/tror/mener/tenker/sier/skriver. Endret 13. juli 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Seksuelt tiltrukket og kjønnslig tiltrukket er en og samme ting, aksepter det. 9065821[/snapback] Jeg tror jeg har flere som vet hva de snakker om bak meg enn du har, og da er det vanskelig å falle for argumentasjonen til en ordbok. Hvis du har sex med begge kjønn er du BIFIL, ikke homofil eller hetrofil. Det du sier er at: Hvis en person bare har forhold med jenter, men har sex med gutter også, er han hetro.. Hvor er logikken i det om jeg tørr spørre ? Du bommer jo selv når du skriver hetro framfor "heterofil" eller "heteroseksuell", når diskusjonen handler om forskjellen på de to. En gutt som ligger med alt og alle han kommer over, men som ikke kunne forelsket seg eller hatt kjærlighetstanker om noen gutt, kan ikke være bifil - han er nødt til å være biseksuell. PS: Du skriver: "klassifiseres", klassifiseringer og sertifiseringer foretas av staten, heldigvis ikke enkeltpersoner. Ergo, ordboka er den ledende, ikke hva DU selv føler/tror/mener/tenker/sier/skriver. 9065821[/snapback] Så hvis det dukker opp en skrivefeil i ordboken, så blir det korrekt? Du står fast ved den feilen inntil den blir fikset? Ordboken er et levende organ som hele tiden blir bedre av at tidligere feil blir rettet opp. Klassifiseringen til disse ordene vi snakker om ble antageligvis satt for noen år siden, og siden den gang har det dukket opp mange nye ord og uttrykk for å beskrive den menneskelige lysten og kjærlighetsliv. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Se paris nr 2 filmen, der er det god lesbesex. Suge/fingre/bytte. ikke om jeg så hadde fått betalt Haha, måtte le høyt da jeg leste det der :!: Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du bommer jo selv når du skriver hetro framfor "heterofil" eller "heteroseksuell", når diskusjonen handler om forskjellen på de to. En gutt som ligger med alt og alle han kommer over, men som ikke kunne forelsket seg eller hatt kjærlighetstanker om noen gutt, kan ikke være bifil - han er nødt til å være biseksuell. Nei, for hetrofil og hetroseksuell er synonymer. H*n er da seksuelt tiltrukket av begge kjønn, ergo bifil. Jeg tror jeg har flere som vet hva de snakker om bak meg enn du har, og da er det vanskelig å falle for argumentasjonen til en ordbok. Helt greit, hvor ? Alminnelige folk jeg kjenner bruker ordene som synonymer Endret 13. juli 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du bommer jo selv når du skriver hetro framfor "heterofil" eller "heteroseksuell", når diskusjonen handler om forskjellen på de to. En gutt som ligger med alt og alle han kommer over, men som ikke kunne forelsket seg eller hatt kjærlighetstanker om noen gutt, kan ikke være bifil - han er nødt til å være biseksuell. Nei, for hetrofil og hetroseksuell er synonymer. H*n er da seksuelt tiltrukket av begge kjønn, ergo bifil. Du spurte meg om en da er "hetro", som blir feil når du vet at jeg bruker de to ordene seperat. Jeg tror jeg har flere som vet hva de snakker om bak meg enn du har, og da er det vanskelig å falle for argumentasjonen til en ordbok. Helt greit, hvor ? Alminnelige folk jeg kjenner bruker ordene som synonymer 9069312[/snapback] Ikke minst folk på forumet her, men det er ingen mangel på sex-eksperter her i landet (som oftest ansatt av et større ukeblad/avis) som har gjennom litt mer lesing enn den alminnelige oppdaget at det finnes flere variasjoner av seksualitet enn "streit" og "skeiv". Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Eg stiller meg bak SteffyPants her. Den seksuelle og følelsesmessige verden er alt for mangfoldig til å kunne dele den inn i tre grupper, homofil, heterofil og bifil. Slik har det vært i tusenvis av år, men tydeligvis aldri allment akseptert. Noe som faktisk er på god vei til å forandre seg. Eg har selv lenge vært nervøs for hvordan kameratene mine ville ta det at eg var biseksuell. Men tydeligvis har det vært en revolusjon på det området bak min rygg, for etterhvert som dette har kommet frem i dagens lys viser det seg at dette er helt greit. Enkelte lurer jo litt, mens andre synes det er rart, men ok Men av og til tar eg snarveien, og sier at eg er biseksuell. Dersom noen da gjentar eller sier bifil så korrigerer eg dem. Noe som går greit. MEN, det eg vil frem til, er at det fleste som har vært i et samboerforhold eller hatt en partner, skjønner jo det at det minst finnes to typer sex. Man har sex som man har for sexen og nytelsens si skyld, og man har sex fordi man elsker partneren. Man kjenner vel igjen frasen "det var jo bare sex.."? Så hvorfor skal dette begrense seg til heterofile? Endret 14. juli 2007 av nomore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg