Sky89 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Lurer på hvordan jeg kan få delt Hden som jeg har windows xp på i to partisjoner? Jeg har prøvd med PowerQuest PartitionMagic 8.0, men da maskinen starter opp(etter restart) for å dele disken kommer det opp en error (error 100)... Lurer på om noen har et annet program eller kan forklare meg hvordan jeg kan gjøre dette? ps: Har fått til å dele en annen HD i flere partisjoner, men denne var det ikke operativsystem på... Endret 7. juni 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Start med å lese "PartitionMagic User Guide", finner den under PartitionMagic 8.0 Documentation i startmenyen din... Lenke til kommentar
Sky89 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vel, har lest noe i den, men finner fortsatt ikke ut hva problemet er/ hva jeg kan gjøre for å unngå det.. Var det et spesielt punkt du mente jeg skulle lese? Errorene som kommer er: Error initializing the program return error code=100 Error 100 while executing Batch Error 100. Partition table is bad Endret 7. juni 2007 av Sky89 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Først bør du kjøre en disksjekk: chkdsk /F Oppdater partitionmagic med siste patch. Hadde selv noen problemer med partitionmagic som funket etter jeg kjørte patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå