Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke får bilde på vanlige skjermen på PCen når du prøver å se en bluray film så er det nok noen drivere eller noe annet feil, for her funker det fint.

Hvilket avspillingsprogram har du/dere prøvd? Prøv et annet :)

Bruker det som er i pcen(det som starter automatisk når du setter i en bluray dvd)

Noen tips til program og hvor finner jeg drivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk til bluray spilleren nå:D måtte bare skifte region kode.

Men nå funker ikke hdkjermen? eller hver gang jeg kobler hdkjermen til den bærbare pcen med hdmi kabel så blir hdkjermen rosa/lilla? viser bilde og slik men alt er rosa:S??

Har testet at hdkjermen funker(bruker den på den stasjonære)

noen tips`?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei,

Jeg har et spørsmål. Mitt batteri på Acer Aspire 5920G er helt kaputt. Når jeg tar ut strømkabelen står det "Consider replacing your battery". Pluss den kan ikke gå uten strøm i mer enn maks 20 sekunder før den slår seg av.

Er det da trygt å gå til innkjøp av denne:

http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62

Er PCen relativt ny, mindre enn 1 år gammel?

Er ikke det en reklamasjonssak da? Fikk selv nytt batteri for kort stund siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei,

Jeg har et spørsmål. Mitt batteri på Acer Aspire 5920G er helt kaputt. Når jeg tar ut strømkabelen står det "Consider replacing your battery". Pluss den kan ikke gå uten strøm i mer enn maks 20 sekunder før den slår seg av.

Er det da trygt å gå til innkjøp av denne:

http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62

Hei!

Har 2 stk Aspire 5920G. En med 11.1V og en med 14.8V batteri.

Den med 11.1V var batteriet helt gåent etter ca 10 mnd. Kjøpte nytt, som du har linket til, nå varer batteriet ca 20-30 minutter før kabel må inn. Dette når det ny batteriet var nytt. Er ca 1 måned gammelt nå, og leve tiden er lik.

Pcen med 14.8V batteri har jeg ikke merket noe ned gang i levetiden på. Denne er ca 22 måneder gammel.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Har hatt denne pcn for 3. året nå. Nå fungerer den kun på bateri siden den "henger" seg opp med laderen i. Der hvor harddisklyset lyser slutter å lyse etter ett par min med lader. Har hatt pcn tre år nå uten problemer før dette så det er en så å si god pc til den prisen.

Uenig!

Jeg kjøpte min 5920G da den var ganske ny. Betalte den nette sum av 11 000 kroner, da med GeForce 8600 og C2D t7300. For elleve tusen synes jeg denne datamaskinen har latterlig dårlig byggemateriale. De aller fleste maskinene har blitt så varme at de sprekker i plastikken under, rundt luftingen. Dette har skjedd med min, i tillegg til de fleste andre 5920-erne jeg har sett. Dessuten, varmeutviklingen tror jeg har en finger med i spillet når det gjelder batteriene som går til helvete. Varme miljøer har en tendens til å ta livet av batterier, og det er nettopp dette maskinen skaper. Dette for en av de dyre datamaskinene på markedet. Det synes jeg er for dårlig...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt denne pcn for 3. året nå. Nå fungerer den kun på bateri siden den "henger" seg opp med laderen i. Der hvor harddisklyset lyser slutter å lyse etter ett par min med lader. Har hatt pcn tre år nå uten problemer før dette så det er en så å si god pc til den prisen.

Uenig!

Jeg kjøpte min 5920G da den var ganske ny. Betalte den nette sum av 11 000 kroner, da med GeForce 8600 og C2D t7300. For elleve tusen synes jeg denne datamaskinen har latterlig dårlig byggemateriale. De aller fleste maskinene har blitt så varme at de sprekker i plastikken under, rundt luftingen. Dette har skjedd med min, i tillegg til de fleste andre 5920-erne jeg har sett. Dessuten, varmeutviklingen tror jeg har en finger med i spillet når det gjelder batteriene som går til helvete. Varme miljøer har en tendens til å ta livet av batterier, og det er nettopp dette maskinen skaper. Dette for en av de dyre datamaskinene på markedet. Det synes jeg er for dårlig...

Jeg betalte kun 6999 for min hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger litt hjelp.

Problem A: Amnesia won't Start

1. Make sure that you have update drivers.

Since Amnesia use OpenGL your drivers maybe horrible outdated, even though you can run other games (since they use Direct3D).

When installing new drivers do like this:

- Download new driver,

- Uninstall current driver (using add/remove program in control panel).

- Reboot

- Install the new driver you downloaded.

Here are links to places to download:

- ATI X-series or below

- ATI HD 2000-series and later

- NVidia

- Intel

Det som står i Bold er det jeg ikke finner ut av. Hva skal jeg lete etter i listen over programmer? Hva heter det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...