Aizen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis du ikke får bilde på vanlige skjermen på PCen når du prøver å se en bluray film så er det nok noen drivere eller noe annet feil, for her funker det fint. Hvilket avspillingsprogram har du/dere prøvd? Prøv et annet Bruker det som er i pcen(det som starter automatisk når du setter i en bluray dvd) Noen tips til program og hvor finner jeg drivere? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fikk til bluray spilleren nå måtte bare skifte region kode. Men nå funker ikke hdkjermen? eller hver gang jeg kobler hdkjermen til den bærbare pcen med hdmi kabel så blir hdkjermen rosa/lilla? viser bilde og slik men alt er rosa:S?? Har testet at hdkjermen funker(bruker den på den stasjonære) noen tips`? Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vet ikke om noen program, men drivere finner du nok på Acer sine hjemmesider Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vet ikke om noen program, men drivere finner du nok på Acer sine hjemmesider fikk det jo til nå er bare det at kjermen er lilla??? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei, Jeg har et spørsmål. Mitt batteri på Acer Aspire 5920G er helt kaputt. Når jeg tar ut strømkabelen står det "Consider replacing your battery". Pluss den kan ikke gå uten strøm i mer enn maks 20 sekunder før den slår seg av. Er det da trygt å gå til innkjøp av denne: http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62 Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei, Jeg har et spørsmål. Mitt batteri på Acer Aspire 5920G er helt kaputt. Når jeg tar ut strømkabelen står det "Consider replacing your battery". Pluss den kan ikke gå uten strøm i mer enn maks 20 sekunder før den slår seg av. Er det da trygt å gå til innkjøp av denne: http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62 Er PCen relativt ny, mindre enn 1 år gammel? Er ikke det en reklamasjonssak da? Fikk selv nytt batteri for kort stund siden. Lenke til kommentar
oljones Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei, Jeg har et spørsmål. Mitt batteri på Acer Aspire 5920G er helt kaputt. Når jeg tar ut strømkabelen står det "Consider replacing your battery". Pluss den kan ikke gå uten strøm i mer enn maks 20 sekunder før den slår seg av. Er det da trygt å gå til innkjøp av denne: http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=62 Hei! Har 2 stk Aspire 5920G. En med 11.1V og en med 14.8V batteri. Den med 11.1V var batteriet helt gåent etter ca 10 mnd. Kjøpte nytt, som du har linket til, nå varer batteriet ca 20-30 minutter før kabel må inn. Dette når det ny batteriet var nytt. Er ca 1 måned gammelt nå, og leve tiden er lik. Pcen med 14.8V batteri har jeg ikke merket noe ned gang i levetiden på. Denne er ca 22 måneder gammel. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 jeg har hatt aspire 5920G i ett år snart ... den er ikke i veldig god stand xD f. eks CD - stasjonen virker ikke, og skjermen blir svart av og til xP det var en bra pc for ett år siden, men nå er den ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
pitchyou Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har den første versjon av denne pc en og tenkte å oppgradere litt. Hva tror dere om dette 500gb hard disk 4 gb, PC6400 Murlig også Blue ray spiller Instalere XP på den nye harddisken. Tar den PC6400 eller må jeg ha PC5300? Passer alt dette og Vil XP klare 4gb ram? Lenke til kommentar
icer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 *bump* Interessert i svar Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skjermkortet på min har blitt ødelagt! Er det mulig het for å få kjøpt nytt noen plass? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har hatt denne pcn for 3. året nå. Nå fungerer den kun på bateri siden den "henger" seg opp med laderen i. Der hvor harddisklyset lyser slutter å lyse etter ett par min med lader. Har hatt pcn tre år nå uten problemer før dette så det er en så å si god pc til den prisen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har hatt denne pcn for 3. året nå. Nå fungerer den kun på bateri siden den "henger" seg opp med laderen i. Der hvor harddisklyset lyser slutter å lyse etter ett par min med lader. Har hatt pcn tre år nå uten problemer før dette så det er en så å si god pc til den prisen. Uenig! Jeg kjøpte min 5920G da den var ganske ny. Betalte den nette sum av 11 000 kroner, da med GeForce 8600 og C2D t7300. For elleve tusen synes jeg denne datamaskinen har latterlig dårlig byggemateriale. De aller fleste maskinene har blitt så varme at de sprekker i plastikken under, rundt luftingen. Dette har skjedd med min, i tillegg til de fleste andre 5920-erne jeg har sett. Dessuten, varmeutviklingen tror jeg har en finger med i spillet når det gjelder batteriene som går til helvete. Varme miljøer har en tendens til å ta livet av batterier, og det er nettopp dette maskinen skaper. Dette for en av de dyre datamaskinene på markedet. Det synes jeg er for dårlig... 1 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Enig med FlinkeFreddy. Min har også sprukket opp under. Batteriet er også helt elendig nå. Er helding om du klarer å få en time ut av den, på power save mode. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har hatt denne pcn for 3. året nå. Nå fungerer den kun på bateri siden den "henger" seg opp med laderen i. Der hvor harddisklyset lyser slutter å lyse etter ett par min med lader. Har hatt pcn tre år nå uten problemer før dette så det er en så å si god pc til den prisen. Uenig! Jeg kjøpte min 5920G da den var ganske ny. Betalte den nette sum av 11 000 kroner, da med GeForce 8600 og C2D t7300. For elleve tusen synes jeg denne datamaskinen har latterlig dårlig byggemateriale. De aller fleste maskinene har blitt så varme at de sprekker i plastikken under, rundt luftingen. Dette har skjedd med min, i tillegg til de fleste andre 5920-erne jeg har sett. Dessuten, varmeutviklingen tror jeg har en finger med i spillet når det gjelder batteriene som går til helvete. Varme miljøer har en tendens til å ta livet av batterier, og det er nettopp dette maskinen skaper. Dette for en av de dyre datamaskinene på markedet. Det synes jeg er for dårlig... Jeg betalte kun 6999 for min hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da kjøpte du din lenge etter jeg kjøpte min, eller med mindre kraftige specs. 5920 kom med både løsninger med AMD, Intel, ATI og nVidia. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Om noen har en maskin med ødelagt skjerm, cpu, gpu eller lignende de ønsker og selge ta kontakt. på min er hovedkort kaputt så. Har c2d gforce 8600gt Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 ltw; Kjipt å legge penger i en så gammel maskin? Har du vært på dynga å sett? Ganske mange ACER- maskiner som har hovedkort som funker. Dessuten får du problemer med å legge inn OS. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg trenger litt hjelp. Problem A: Amnesia won't Start1. Make sure that you have update drivers. Since Amnesia use OpenGL your drivers maybe horrible outdated, even though you can run other games (since they use Direct3D). When installing new drivers do like this: - Download new driver, - Uninstall current driver (using add/remove program in control panel). - Reboot - Install the new driver you downloaded. Here are links to places to download: - ATI X-series or below - ATI HD 2000-series and later - NVidia - Intel Det som står i Bold er det jeg ikke finner ut av. Hva skal jeg lete etter i listen over programmer? Hva heter det? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Trykk win+r, skriv devmgmt.msc, trykk enter. Fikk skjermkortet, høyreklikk og avinstaller driveren derfra. Om du har ekstra driverrelaterte programmer installert, se etter ATI Catalyst, nVidia Control Panel, Intel Graphics eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå