s_haug Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det noen som vet hvordan man får opp lokket på undersiden av pc'en der man kan sette i mer ram? Har skrudd opp de 9 skruene, men får ikke opp lokket. Noen som har noen forslag? Takk på forhånd Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hvis du har skrudd ut alle skruene skal lokket være løst. Lokket løftes av fra midten av maskinen Endret 15. april 2009 av lommerusk Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Noen andre som har fått problemer med batteriet til denne laptopen? Har hatt min siden i høst, men har veldig sjelden brukt laptopen uten tilkobling til strøm. Men allerede nå tåler den knapt 10 min uten tilkobling til strøm før den batteriet er tomt. Noen som vet hvilke rettigheter jeg nå har? Vet det er strengere når det gjelder batteri. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.teknofil.no/wip4/dine_batterier.../d.epl?id=26728 Ta kontakt med selger å få de til å sende en ny. Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Takker. De skulle rapportere inn til sin PC-leverandør. Truet med å måtte ha inn batteriet for sjekk. Kjedelig det da. Endret 28. april 2009 av Gårby Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 noen som har windows 7 på maskinen??? Jeg har !! Works like a charm Intel Readyboost eller hva det nå heter har jeg ikke fått inn, for det er ikke lagt ut drivere enda... Noen her som har oppgradert minnet ? Jeg sitter på 2 x 1GB nu, tenkte å kjøpe to nye brikker. Er det noen brikker som anbefales ? Kan liksegodt kjøpe bra minne, siden grensen går på 4 GB Hvor enkelt er det å åpne opp og skifte ut DVD-spilleren med en Blue Ray- spiller ? Noen som har gjort det ? Jeg ANTAR at pc-en har kraft nok til å spille av Blue Ray-filmer... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet om det er mulig å filme med webkameraet? Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, for å også kunne filme må du åpne programmet Acer Arcade deluxe. Der kan du også filme. Det fant jeg selv ut etter litt irriterende leting.. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen andre som har fått problemer med batteriet til denne laptopen? Har hatt min siden i høst, men har veldig sjelden brukt laptopen uten tilkobling til strøm. Men allerede nå tåler den knapt 10 min uten tilkobling til strøm før den batteriet er tomt. Noen som vet hvilke rettigheter jeg nå har? Vet det er strengere når det gjelder batteri. Største problemet er vel at denne maskinen utvikler så mye varme at også et nytt batteri vil svekkes ganske fort. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen andre som har lagt inn Win7 x64 ? Erfaring, problemer, etc ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har en kompis med en acer aspire 5920g. Men kabinettet har spruktet på kantene i skjermen, i det ene leddet som hold skjermen på plass og "under amte vifta/hovedkorte". Masiken er fra november 2008 og har ikke fått noen spesielle slag osv. Noen som vet hva det vil koste å få reparert det eller er det en sjangs for at det kan gå på f.eks garanti? Er ikke sikker på hvor lang garanti det er på maskinen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er en garanti-sak. Skal holde i fem år! Hvis det ikke blir påvist at den har blitt påført skader, ved at man har mista den i bakken etc, så er det i følge loven en mangel. Derfor: går på garantien! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sikker på at du ikke tenker på en reklamasjon feitefreddy? Reklamasjonstiden er på 5 år, garantien bruker å være rundt 1-2 år avhening av produsent. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 muli det... uansett bør problemet løse seg kostnadsfritt. Var jo en kjempestor sak der man fant ut at telefoner skulle vare i fem år. Da gjelder det definitivt laptopper og! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei, Jeg har nettopp innstallert Windows 7 på Acern, men jeg finner ingen drivere? :/ Noen som kan hjelpe meg?....På hjemmesiden har dem bare til Vista..Hvordan har dere som innstallert 7 fått det til å funke? Håper på positivt svar Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Brukte selv bare driverne til vista med win7 ikke noe problem det Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Oh,oki...Har du no link? Og hvem jeg burde bruke..Er litt nybegynner på dette Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Som du nevner hjemmesiden der du fant vista driverne http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Overrasket over at ikke flere med 5920g m/ATI grafikkort ikke nevner at de kun får bildet gjennom HDMI til receiver. Selv brukte jeg mye tid på dette i høst. Og nå kan jeg bare sitte å vente på at ATI skal komme med en driver som fikser saken. Jeg var nemlig i kontakt med han i Acer-systemet som hadde med dette å gjøre. Tross kjempeservice fra han, løste det ikke seg. Tilslutt rapporterte han inn til ATI om problemet. Vet noen med samme HDMI-problem noe om prosessen med denne nye ATI-driveren? Om det arbeides med den? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Er dette kun til receiver? Mange receivere tar ikke lyd fra hdmi.Tenkte jeg skulle nevne det men det visste du sikkert. Endret 5. juni 2009 av lommerusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå